Zorgmarketing

06 Skybox Stallone maakt zich sterk voor Remia
12 Interview Joost Koemans, partner bij marketing- en strategiebureau Shift Consultants over marketing in de zorg: ziel en zakelijkheid in balans
16 Marketing Analyse
18 De Praktijk Quadia
20 De Praktijk Big data in de zorg
22 Motivaction 30 jaar Nu eens 10 vragen aan Pieter Paul Verheggen
24 Magazine als Merk Karin Swerink, hoofdredacteur Vogue
33 PIM Trendrapport 2014, deel 4 Merk is van marketeer en maatschappij
34 Marketeer off Duty
36 Beate beleeft Alexander Monro Borstkankerziekenhuis
38 De Ontwikkeling Nieuw vakmanschap is leiderschap
40 Schakelen met Porsche Panamera S E-Hybrid
42 Out & Play Nationale Coverdag 2014
43 Trends in public relations
45 MediaTribune
49 Marketing Science Personalisatie versus privacy
50 RSVP SpinAwards: Werken aan het web

OVER TWEE WEKEN 20 mei - Media

Het medialandschap kent voortdurend een nieuwe horizon. Print, digitaal, combinaties ervan, nieuwe verdienmodellen, betaalde en onbetaalde content: de stroom aan nieuwe initiatieven en verschijningsvormen lijkt eindeloos. Hoe gaat een uitgever als ANWB Media om met de nieuwe uitdagingen? MarketingTribune sprak met Saskia Bax, marketingmanager bij genoemde consumentenclub. Hoe houdt een éminence grise Libelle (80 jaar inmiddels) stand in een snel veranderend tijdschriftenlandschap? En hoe oordelen Sanoma, TMG en Wegener over de huidige stand van mediazaken? Maar ook: bureau Doom&Dickson met de Jack&Bill Foundation, die classic brands aan de vergetelheid gaat onttrekken.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken