Cannes/Esprix

08 Skybox
16 Beate beleeft Coolblue
18 Magazine als Merk Thijs van Veghel, hoofdredacteur Voetbal International
20 Interview met Albert Jaap van Santbrink, directeur Terre des Hommes
26 Marketing Analyse Wat verwacht de jonge vakgenoot?
28 De Praktijk Van Santen Netwerk
31 Esprix Uitslagen 2014
46 Designpanel Packaging
48 De Campagnes BooQi
50 Marketeers in Cannes
53 Gouden Zaag
58 De Ontwikkeling Creativiteit voor iedereen
62 Cannes Survival guide
64 Marktonderzoek
71 Trends in duurzaamheid
72 De Campagnes Fitzroy
76 Marketeers op stelling Cannes is een must voor elke marketeer
79 Effie 30 jaar effectief in reclame
82 De Campagnes Renault & Dacia
85 Marketing Science Customer experience is verwachtingsmanagement
86 RSVP Amma Awards
 

* OVER TWEE WEKEN 1 juli - Events, sponsoring en Top X

De zomer is in volle gang als we verslag doen van de plannen van Vliegtickets.nl en beachvolleybal. Hoe is het om marketing te bedrijven voor een cruisemaatschappij en ben je altijd in een zonnig humeur als uitgever van bladen met vakantiebestemmingen als Frankrijk en Italië? Ook duiken we met Willem van Oort in de wereld van het online wedden en schetsen we een beeld van de festivalsponsoring waar alles draait om relevantie. O ja, en we blikken uitgebreid terug op het Cannes Lions-festival in onze speciale uitgave Top X met fotoreportages van de legendarische ontbijtjes van MarketingTribune’s Eric-Jan Vis, de Oranjeborrel en onze directeurenlunch.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken