Dance&Brands

INHOUD

14 Interview Grote en kleine merken omhelzen electronic dance music. De vraag is hoe je je moet associëren? Een dj aan je verbinden of de koppeling met een feest maken? MarketingTribune organiseerde met Bureau FDOS het congres Dance & Brands en sprak enkele door de wol geverfde experts. 

18 Marketing Analyse Dé plek voor merken zijn dancefestivals want daar verzamelen doelgroepen zich. Is sponsoring en partnership van dance- festivals daarom per definitie een succesformule of is een weloverwogen marketingstrategie toch noodzakelijk? Vijf experts geven hun visie. 

EN VERDER 06 Skybox
22 De Praktijk KLM
25  Designpanel Restyle NPO
26  Beate beleeft Schiphol
29  Magazine als Merk Franska Stuy, hoofdredacteur Libelle
30  De Ontwikkeling Werken monomerken nog?
32 MarketingTribune-jubileum- onderzoek, deel 2 41 Marketing Science 43  12 x beeld De Markthal Rotterdam
44  Marketing Werk en Salaris Onderzoek 2014 50 The New Introverts
52 De Persgroep Nieuwsmedia en aandacht
56 12x beeld Effie 30 jaar
57 Trends in market research
58 De Campagnes Portfolio Part of a Bigger Plan
62 Reclamereis rond de wereld, deel 1 65 Out & Play Customer Media Congres
66 RSVP Heineken 

OVER TWEE WEKEN*
 

4 november - Online en de conversie van social media
We zijn allemaal druk online en dus ook op social media. We proberen met alle macht in de gratie te komen. Like ons! Retweet mij! Bekijk mij op YouTube! Maar wat leveren die inspanningen ons marketingwise op? In deze uitgave wijden we de Analyse aan de conversie van social media en praten we met Suzanne Ekel, opperhoofd Twitter in Nederland. Bovendien aandacht voor twee jubilarissen in 2015: PIM (30 jaar) en VMC (25 jaar). Ook: John Olivieira doet bij zijn afscheid een boekje open over Sanoma. En we brengen we de laatste marketingnieuwtjes uit San Francisco en New York. 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken