Grootmachten in media

6 Arena
24 Nu even niet in de Randstad The Others Amersfoort
26 MarketingScience Obama's marketingkansen
35 Beeld L'Homo
36 MarketingTrends Online kijken maar niet kopen
38 De Campagnes De Bijenkorf
43 Designpanel Spotify
46 Facts & Figures
52 Column Kristof De Wulf
55 RSVP SpinAwards
56 RSVP Esprix Awards
58 Intussen online
 

14 Interview: Marketeers moeten groter durven denken
In toenemende mate bepalen de 'big five' ons medialandschap: Google, Facebook, Twitter, Microsoft en Apple. Amazon, die net een eerste footprint in Nederland heeft gezet is numero zes, maar hoe ver reikt de macht van Google? MarketingTribune sprak met Pim van der Feltz, directeur Google Nederland, over de grootmachten in media.

18 Verdieping: Het risico van 'totalitaire marketing'
Op verschillende terreinen wordt marktleiderschap regelmatig misbruikt. Goed doen blijkt een passend antwoord op het beeld van 'totalitaire marketing'. 

22 Sponsoring Euro Hockey League: Op zoek naar eyeballs
Met mediabureau Promedia als mede-eigenaar en onder leiding van Hans Erik Tuijt kan voor de Euro Hockey League het jaar 2015 wel eens net zo bepalend worden als het oprichtingsjaar 2007.

OVER TWEE WEKEN*  19 mei - Neuromarketing

We willen de klant positief beïnvloeden zodat hij een prettig gevoel krijgt bij een merk of product. Maar hij is steeds meer ongrijpbaar. Komt bij dat het onderbewustzijn het 'sturingsproces' in de war brengt. We gaan te rade bij hoogleraar cognitieve neurowetenschap Victor Lamme, liggen op de sofa bij marketeers van Philips, Makro en Ipsos om te horen hoe zij neuromarketing inzetten. En ook nog een exclusief verslag door Wim Ubachs van een buitenlands congres. Ik wil MarketingTribune!
 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken