Marketing gaat een gokje wagen
14 Interview Nieuwe kansspelmarkt opent deuren
De kansspelmarkt gaat op de schop en dat opent nieuwe deuren. Media denken na over een podium voor de kansspelaanbieder en sportclubs hopen op een nieuwe bron van sponsorgelden.
‘Als een online betting-aanbieder sterke impact wil maken, kan het met shirtsponsoring ver komen’
18 Verdieping Brands willen content met loyaliteit
De huidige trend, volgens het programma van het Branded Content Event, is meer richting brands met content. Maar wat betekent dit? Drie experts geven hun visie.
‘Brands met content zijn de motor voor branded content innovatie’
20 De Praktijk Hoe drankmerk Wynand Fockink herleeft in nieuwe vorm
‘Jenever moet de opvolger van de gin-trend worden’
28 De Campagnes Portfolio Alek
Deze Nederlandse fotograaf is internationaal bekend vanwege zijn lichtkeuze en de manier waarop hij mensen ‘regisseert’. In dit nummer zes van zijn beelden.
36 Echte leiders treuzelen niet
Merkleiders worden voortdurend uitgedaagd snel op veranderingen in te spelen. De versnelling van veranderingen betekent dat een merk of onderneming vooral vooruit moet denken.
‘Weerstand tegen verandering is al sinds jaar en dag part of the deal’
44 Marketingtrends De overschatting van verschillen
Sinds het boek 'Millennials Rising: The Next Great Generation' in 2000, houden millennials professionals in marketing bezig. Een generatie die compleet verschillend is van vorige generaties. Toch?
EN VERDER
6 Arena
23 Online Betaal Congres
24 De Praktijk Holland Casino
30 Facts & Figures
33 Column
40 SpotONvision
41 Schakelen met MarketingTribune
48 Science
49 RSVP Thuiswinkel.org
51 Designpanel Packaging
53 12x beeld PIM en VMC
54 Intussen online
OVER TWEE WEKEN - 10 februari Seniorenmarketing
In 2019 is meer dan de helft van de Nederlandse bevolking 50+. Wordt het niet tijd voor marketeers om de focus op de doelgroep 20-49 jaar te heroverwegen? We spreken met Arjan in 't Veld van Bureauvijftig over hoe merken met dit fenomeen zouden moeten omgaan. Er zijn voorbeelden van merken die dit al heel slim doen, zoals Tommy Hilfiger. Ook Omroep Max slaagt er in om heel succesvol de senior van 2015 massaal te bereiken. Verder belichten we het speciale 50+ kenniscentrum van Bindinc dat beschikt over een interessante hoeveelheid data over 'silver surfers'. Tot slot leggen we aan vijf cmo's van het MEC de stelling voor: 'Marketeers zien senioren totaal niet zitten.'Je bent nooit te oud om te lezen.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing