Heel Normaal
- 15 jul 2016 @ 13:12
- Sales
Opdrachtgever: SNS Doelstelling: SNS weer op de kaart zetten. Bouwen aan vertrouwen. Onder eigen klanten én onder klanten van de drie grootbanken. Met als resultaat een forse instroom. Bureau: Vizeum, FHV BBDO Type: TV, radio, outdoor, print, online en social media
SNS vindt dat bankieren normaler kan en moet. Eenvoudiger, persoonlijker en meer vanuit het belang van de klanten. SNS doorbreekt bankgewoonten met verrassend normale dienstverlening en bankproducten. De stem van de klant wordt vertolkt door de nuchtere, kritische Bennie Jolink. Met een uitgebalanceerde media inzet van hele ‘normale’ middelen zijn doelstellingen ruimschoots behaald. Sinds najaar 2014 is de doelgroep daadwerkelijk en op grote schaal aangezet om van bank over te stappen en is het imago van SNS sterk verbeterd.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing