Initiative's Rescue Button
- 15 jul 2016 @ 11:57
- Sales
Opdrachtgever: Initiative Doelstelling: Chemistry meetings realiseren met potentiële nieuwe klanten en op longlist bij pitches komen Bureau: Initiative (strategie, concept, creatie, distributie) Type: Interactieve DM gecombineerd met een gerichte online videocampagne
Onze favoriete potentiële adverteerders kregen van ons persoonlijk een DM-stuk overhandigd, in de vorm van een knop. Op het oog een gewone knop, maar wel zo één waar je gewoon op móet drukken, en dan ook nog met connectiviteit. De boodschap achter de knop was simpel: erger je je aan ellenlange powerpoint-presentaties en copy-paste plannetjes van andere mediabureaus? Druk dan op de knop. Want Initiative werkt volgens het FBDS-principe: Fast, Brave, Decisive en Simple. Alle ontvangers drukten. En dat zorgde ervoor dat ze binnen 30 seconden werden gebeld door Léonie Koning, managing Director van Initiative, met de tekst: “zo… ik zie dat je gered moet worden. Zullen we daar eens onder een kop koffie over praten?”
Op alle 20 knoppen die we verspreidden werd gedrukt en tezamen met de gerichte online videocampagne realiseerden we: 8 chemistry meetings, de 4e plaats en grootste stijger in de lijst van bekendste mediabureaus, 375 adverteerders die onze website bezochten en meer dan 35.000 views van de video's.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing