Kiosk

Kiosk
  • Algemeen
  • 15 jul 2016 @ 13:52
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 15 jul 2016 @ 13:52
  • Sales

Opdrachtgever: NS Doelstelling: Kiosk als formule is onlosmakelijk het treinreizen en het station verbonden. Want wat is een Station zonder Kiosk? Niet meer dan een kruispunt waar treinen aankomen en vertrekken. Het uitgangspunt was daarom de formule van een mini supermarkt terug te brengen naar een korte onderbreking van de reis met flair en kwaliteit. Bureau: VBAT Type: Retail Design/Identity Design

De nieuwe merkideniteit van Kiosk refereert in z.n uitstraling naar de hoogtijden van het reizen met de trein. Het commerciële illustratieve werk uit de jaren 1930 is de voornaamste inspiratiebron voor zowel de merkidentieit en het interieurconcept van de vernieuwde formule. Door zijn trotse en duidelijke grafische lijnen en gedurfde gebruik van perspectief, refereert het logo aan het eenvoudige en stijlvolle typografische werk van Cassandre, met de verwijzing naar het .O. als het wiel van een trein.   


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken