Kiosk
- 15 jul 2016 @ 13:52
- Sales
Opdrachtgever: NS Doelstelling: Kiosk als formule is onlosmakelijk het treinreizen en het station verbonden. Want wat is een Station zonder Kiosk? Niet meer dan een kruispunt waar treinen aankomen en vertrekken. Het uitgangspunt was daarom de formule van een mini supermarkt terug te brengen naar een korte onderbreking van de reis met flair en kwaliteit. Bureau: VBAT Type: Retail Design/Identity Design
De nieuwe merkideniteit van Kiosk refereert in z.n uitstraling naar de hoogtijden van het reizen met de trein. Het commerciële illustratieve werk uit de jaren 1930 is de voornaamste inspiratiebron voor zowel de merkidentieit en het interieurconcept van de vernieuwde formule. Door zijn trotse en duidelijke grafische lijnen en gedurfde gebruik van perspectief, refereert het logo aan het eenvoudige en stijlvolle typografische werk van Cassandre, met de verwijzing naar het .O. als het wiel van een trein.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing