Malibu Mix Up Your Summer

Malibu Mix Up Your Summer
  • Algemeen
  • 15 jul 2016 @ 12:37
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 15 jul 2016 @ 12:37
  • Sales

Opdrachtgever: Pernod Ricard Nederland Doelstelling: Stabiliseren van daling in verkoop, verhogen overweging en voorkeur, nieuwe gebruikers werven onder de 18 t/m 24 jarigen en online activatie aanjagen Bureau: Vizeum Type: Online video, Spotify, online billboards, influencers, Facebook 

Vanwege de jonge doelgroep werd gekozen voor een 100% digital plan. Om awareness te verhogen lag de focus op pre rolls rondom muziek, uitgaan en entertainment content. Facebook en online billboards met video werden ingezet voor het aanjagen van de online activatie waar men een reis naar Curaçao kon winnen. Meer dan 60.000 unieke deelnemers deden mee aan de online activatie. Tevens realiseerde de campagne een significante stijgingen in awareness, overweging en voorkeur. En belangrijk: de verkoop steeg voor het eerst in 6 jaar!


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken