Malibu Mix Up Your Summer
- 15 jul 2016 @ 12:37
- Sales
Opdrachtgever: Pernod Ricard Nederland Doelstelling: Stabiliseren van daling in verkoop, verhogen overweging en voorkeur, nieuwe gebruikers werven onder de 18 t/m 24 jarigen en online activatie aanjagen Bureau: Vizeum Type: Online video, Spotify, online billboards, influencers, Facebook
Vanwege de jonge doelgroep werd gekozen voor een 100% digital plan. Om awareness te verhogen lag de focus op pre rolls rondom muziek, uitgaan en entertainment content. Facebook en online billboards met video werden ingezet voor het aanjagen van de online activatie waar men een reis naar Curaçao kon winnen. Meer dan 60.000 unieke deelnemers deden mee aan de online activatie. Tevens realiseerde de campagne een significante stijgingen in awareness, overweging en voorkeur. En belangrijk: de verkoop steeg voor het eerst in 6 jaar!
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing