Sportlife - Unexpected Freshness

Sportlife - Unexpected Freshness
  • Algemeen
  • 15 jul 2016 @ 13:15
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 15 jul 2016 @ 13:15
  • Sales

Opdrachtgever: Cloetta BV - Sportlife Doelstelling: Creëren awareness, verkoop van Sportlife actieverpakking en activeren tot deelname aan de actie Bureau: Vizeum, The Storylab, DAN DNA Type: TV, OOH, Social media, Online Video, Display, Influencers

Centraal stond een spaaractie die aansluit bij de belevingswereld van jongeren en de claim “Unexpected Freshness”. Elk pakje Sportlife bracht de doelgroep ‘letterlijk’ dichterbij een onvergetelijke reis. De doelgroep maakte kans op écht coole wintersportreizen waar ze alleen maar van kunnen dromen. Met een crossmedia campagne werden de doelstellingen ruimschoots behaald. DAN DNA ontwikkelde in opdracht van Vizeum een correlatie-analyse om de koppeling tussen online en offline media te maken. 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken