Sportlife - Unexpected Freshness
- 15 jul 2016 @ 13:15
- Sales
Opdrachtgever: Cloetta BV - Sportlife Doelstelling: Creëren awareness, verkoop van Sportlife actieverpakking en activeren tot deelname aan de actie Bureau: Vizeum, The Storylab, DAN DNA Type: TV, OOH, Social media, Online Video, Display, Influencers
Centraal stond een spaaractie die aansluit bij de belevingswereld van jongeren en de claim “Unexpected Freshness”. Elk pakje Sportlife bracht de doelgroep ‘letterlijk’ dichterbij een onvergetelijke reis. De doelgroep maakte kans op écht coole wintersportreizen waar ze alleen maar van kunnen dromen. Met een crossmedia campagne werden de doelstellingen ruimschoots behaald. DAN DNA ontwikkelde in opdracht van Vizeum een correlatie-analyse om de koppeling tussen online en offline media te maken.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing