Top X Cases: GiesbersGroep

Top X Cases: GiesbersGroep
  • Algemeen
  • 15 jul 2016 @ 14:04
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 15 jul 2016 @ 14:04
  • Sales

Nieuwe TVC en 360 graden game
Opdrachtgever: Bike Totaal Doelstelling: Ontwikkel een nieuwe TVC voor Bike Totaal Bureau: Giesbers Communicatie Groep Type: TVC, 360 graden Facebook game

Voor Bike Totaal ontwikkelde wij een nieuwe tv commercial. Deze is gemaakt door een CGI wereld (Computer Generated Images) te combineren met echte mensen en echte producten. Vanuit dat basismateriaal creëerden we een 360 graden video met game element op Facebook. Resultaat: een goede ondersteuning van de E-bike Powerdeal- actie èn een verrassend stukje merkbeleving.


GAMMA TOP 2000 Social Media campagne
Opdrachtgever: GAMMA Doelstelling: Creëer sympathie voor het merk GAMMA in de drukke decembermaand. Bureau: Giesbers Communicatie Groep (Technische uitwerking IceMedia) Type: Concept, Online, Social Media, Online advertenties, Facebook, Nieuwsbrief

Voor GAMMA lanceerden wij de GAMMA Top2000 site. Door doe-het-zelf artikelen van GAMMA op creatieve wijze te koppelen aan een nummer uit de Top2000 ontstonden de leukste uitingen. Uitingen waren soms té grappig en derhalve leuk om te delen. Dat gebeurde dan ook massaal. Massaal is Nederland geestige inhakers gaan maken. 16.283 mensen hebben een eigen inhaker bedacht (binnen 10 dagen). De een nog leuker dan de ander. Bereik van 3.300.000 op Facebook gedurende actieperiode. Gouden Dutch Interactive Award, categorie campagnes.


Virtuele wervingscampagne HAN Techniek
Opdrachtgever: Hoge School van Arnhem en Nijmegen Doelstelling: Studenten virtueel kennis laten maken met de opleiding Techniek van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen Bureau: Giesbers Communicatie Groep Type: VR-app, Touchscreen game, studietest-app en teaser filmpjes Toelichting: In het voor- en najaar van 2015 bezocht de HAN Tech Tour truck middelbare scholen in de Gelderse regio. Leerlingen uit havo 4 en 5 met een NT- of NG-profiel maakten kennis met de innovatieve kant van techniek. De senior adviseur marketing gaf ons alle ruimte om deze wervingscampagne vorm te geven middels een VR app, een big screen multiplayer game, een studietest-app (i.s.m gamebouwer Weber SG), teaserfilmpjes en een promo website. Interesse in automotive, duurzame energie of bio discovery? Check www.hantechtour.com


Gelukkig moeders bij ICI PARIS XL
Opdrachtgever: ICI PARIS XL NL & BE Doelstelling: Omnichannel campagne voor moederdag 2016 bij ICI PARIS XL met als doel merkbekendheid vergroten en traffic genereren. Bureau: Giesbers Communicatie Groep Type: TVC, actie tag-ons en radio commercial , folder, CRM, online, instore, mobile

Waar zouden we zijn zonder onze moeders? Nergens toch! Daarom helpt ICI PARIS XL alle kinderen, jong en oud, om van Moederdag een èchte ‘Lucky Mom’dag te maken! Giesbers stond garant voor het concept, look&feel, fotografie en de campagne met cross mediale uitrol.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken