Top X Cases: KOKORO
- 15 jul 2016 @ 14:02
- Sales
Supervoordelig
Opdrachtgever: Oxxio Doelstelling: Geef Oxxio na haar herpositionering een nieuw herkenbaar gezicht in de markt. Bureau: KOKORO Amsterdam Type: TVC, online video, bannering, social en PR.
Om Oxxio een nieuw gezicht én gevoel te geven, zijn er twee lovable brand characters geïntroduceerd: O&O van Oxxio. Zij representeren de twee belangrijkste voordelen van Oxxio: lage prijs & inzicht in verbruik. Met de nieuwe pay-off ‘Superslim. Supervoordelig.’ wordt Oxxio neergezet als sympathieke prijsvechter met een slimme app. Om de herkenbaarheid van het ‘nieuwe Oxxio’ nog meer te vergroten, is er ook een nieuwe sound identity ontwikkeld.
Twijfel biedt perspectief
Opdrachtgever: Trouw Doelstelling: Positioneer Trouw als krant voor de lezer die weet dat niets in de wereld zwart wit is en stimuleer hiermee proefabonnementen. Bureau: KOKORO Amsterdam Type: TVC, radio, print.
In deze campagne staat het gevoeligste onderwerp van het moment centraal: de vluchtelingencrisis. Het vluchtelingenprobleem wordt bezien vanuit 3 verschillende perspectieven. Vanuit de tegenstander, de voorstander en de vluchteling zelf. In de commercial wordt de kijker meegenomen in de zoektocht van een lezer die letterlijk meerdere perspectieven bewandelt in zijn reis naar de waarheid. Want, wie op zoek is naar de waarheid moet wel durven twijfelen.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing