Top X Cases: KOKORO

Top X Cases: KOKORO
  • Algemeen
  • 15 jul 2016 @ 14:02
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 15 jul 2016 @ 14:02
  • Sales

Supervoordelig

Opdrachtgever: Oxxio Doelstelling: Geef Oxxio na haar herpositionering een nieuw herkenbaar gezicht in de markt. Bureau: KOKORO Amsterdam Type: TVC, online video, bannering, social en PR.

Om Oxxio een nieuw gezicht én gevoel te geven, zijn er twee lovable brand characters geïntroduceerd: O&O van Oxxio. Zij representeren de twee belangrijkste voordelen van Oxxio: lage prijs & inzicht in verbruik. Met de nieuwe pay-off ‘Superslim. Supervoordelig.’ wordt Oxxio neergezet als sympathieke prijsvechter met een slimme app. Om de herkenbaarheid van het ‘nieuwe Oxxio’ nog meer te vergroten, is er ook een nieuwe sound identity ontwikkeld.

 

Twijfel biedt perspectief

Opdrachtgever: Trouw Doelstelling: Positioneer Trouw als krant voor de lezer die weet dat niets in de wereld zwart wit is en stimuleer hiermee proefabonnementen. Bureau: KOKORO Amsterdam Type: TVC, radio, print. 

In deze campagne staat het gevoeligste onderwerp van het moment centraal: de vluchtelingencrisis. Het vluchtelingenprobleem wordt bezien vanuit 3 verschillende perspectieven. Vanuit de tegenstander, de voorstander en de vluchteling zelf. In de commercial wordt de kijker meegenomen in de zoektocht van een lezer die letterlijk meerdere perspectieven bewandelt in zijn reis naar de waarheid. Want, wie op zoek is naar de waarheid moet wel durven twijfelen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken