Top X Cases: PauwR

Top X Cases: PauwR
  • Algemeen
  • 15 jul 2016 @ 13:55
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 15 jul 2016 @ 13:55
  • Sales

Nieuwe bezoekers naar de Opera

Opdrachtgever: Nationale Opera & Ballet Doelstelling: Met digital advertising een goede balans vinden tussen huidig publiek (40+) en een vernieuwingsslag maken richting jongeren. Bureau: PauwR Digital Marketing Type: Campagne Digitale Radio

De Nationale Opera wil een jongere doelgroep interesseren voor opera. Voor de voorstelling Chovansjtsjina hebben we o.a. social- en displayadvertising ingezet. Voor extra bekendheid kozen we voor digitale radiocampagnes. Hiermee bereikten we de ‘light users’ van FM Radio en kregen we inzicht in het bereik. 28% van de bereikte luisteraars was hoger opgeleid. Ook konden we luisteraars retargeten. Zo waren we niet alleen hoorbaar, maar ook zichtbaar. Oxxio. Superslim.

 

60% meer motorverzekeringen in één maand

Opdrachtgever: Verzekeruzelf.nl Doelstelling: Bedienen van de volledige customer journey met als doel meer motorverzekeringen verkopen. Bureau: PauwR Digital Marketing Type: See, Think, Do, van digital branding tot performance

Hoe het See. Think.Do- model in de praktijk werkt zie je aan de hand van deze case van Verzekeruzelf.nl. See: Informatieve blogs gepromoot onder motorrijders via Facebook en banners. Think: De doelgroep die, getriggerd door de campagne, op zoek gaat naar een motorverzekering bereiken we via AdWords, Bing en Retargeting. Do: Doelgroep zoekt naar Verzekeruzelf.nl en sluit een verzekering af. Resultaat: 60% meer motorverzekeringen verkocht in één maand! 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken