Top X Cases: PauwR
- 15 jul 2016 @ 13:55
- Sales
Nieuwe bezoekers naar de Opera
Opdrachtgever: Nationale Opera & Ballet Doelstelling: Met digital advertising een goede balans vinden tussen huidig publiek (40+) en een vernieuwingsslag maken richting jongeren. Bureau: PauwR Digital Marketing Type: Campagne Digitale Radio
De Nationale Opera wil een jongere doelgroep interesseren voor opera. Voor de voorstelling Chovansjtsjina hebben we o.a. social- en displayadvertising ingezet. Voor extra bekendheid kozen we voor digitale radiocampagnes. Hiermee bereikten we de ‘light users’ van FM Radio en kregen we inzicht in het bereik. 28% van de bereikte luisteraars was hoger opgeleid. Ook konden we luisteraars retargeten. Zo waren we niet alleen hoorbaar, maar ook zichtbaar. Oxxio. Superslim.
60% meer motorverzekeringen in één maand
Opdrachtgever: Verzekeruzelf.nl Doelstelling: Bedienen van de volledige customer journey met als doel meer motorverzekeringen verkopen. Bureau: PauwR Digital Marketing Type: See, Think, Do, van digital branding tot performance
Hoe het See. Think.Do- model in de praktijk werkt zie je aan de hand van deze case van Verzekeruzelf.nl. See: Informatieve blogs gepromoot onder motorrijders via Facebook en banners. Think: De doelgroep die, getriggerd door de campagne, op zoek gaat naar een motorverzekering bereiken we via AdWords, Bing en Retargeting. Do: Doelgroep zoekt naar Verzekeruzelf.nl en sluit een verzekering af. Resultaat: 60% meer motorverzekeringen verkocht in één maand!
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing