Uit en Thuis met de Wegenwacht - Win je eigen spelersbus voor één dag
- 15 jul 2016 @ 13:17
- Sales
Opdrachtgever: Wegenwacht® van ANWB Doelstelling: Activatie Bureau: Mannenmedia Inzet: Skin + Billboard, Halfpage ad, Mobile Splashpage, Mailing
Een eigen spelersbus voor je voetbalteam, een luxe die in eerste instantie alleen voor professionele voetbalteams is weggelegd. Deze campagne van ANWB bracht daar verandering in en stelde elke week een spelersbus voor een pupillenteam beschikbaar onder het motto; ‘Het leven is te leuk om stil te staan’.
Op Voetbal.nl kregen de ouders die met een F, E of D-team account inlogden uitingen op de website te zien, waarna zij het voetbalteam van hun zoon of dochter konden aanmelden. Hiernaast werd er een mailing verstuurd naar iedereen met een pupillenaccount, en werd er in de Voetbal.nl app gebruik gemaakt van een Mobile Splashpage. Door specifiek te targeten werd de relevantie van de uitingen geoptimaliseerd om in een korte tijd zoveel mogelijk voetbalouders te bereiken en enthousiast te maken voor de Wegenwacht spelersbus. De oproep leidde tot een stroom van reacties en binnen de looptijd van een maand werden er meer dan 9000 teams aangemeld.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing