TOP X Case: World, here I come!

TOP X Case: World, here I come!
  • Algemeen
  • 13 jul 2018 @ 12:46
  • 1560 x gelezen
  • Link
  • Sales
  • Geen tag
  • 13 jul 2018 @ 12:46
  • 1560 x gelezen
  • Sales

Titel: World, here I come!
Mediabureau : Schiphol media

Doelstelling: Een internationale merkcampagne op Schiphol: "World, here I come!”. Met deze campagne wil ING haar Purpose “empowering people to stay a step ahead in life and business” illustreren. "World, here I come" gaat over de plannen die mensen maken, met vertrouwen en positieve energie nieuwe stappen zetten en over het bereiken van doelen, hoe groot of klein die ook moge zijn. Er is geen betere plek om hieraan uitdrukking te geven dan op Schiphol, een plek waar miljoenen mensen op weg zijn naar hun volgende bestemming, letterlijk en figuurlijk.

Quote: De afgelopen drie jaar toevallig nog op Schiphol geweest? Dan zijn ze je vast niet ontgaan: de oranje passagiersbruggen van ING, of de selfie-stand waar je een passende achtergrond kunt kiezen. ING koos voor een multi-touchpoint campagne met een persoonlijke twist. Creatief en opvallend.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken