First Class met Print.com

First Class met Print.com
  • Algemeen
  • 15 feb 2019 @ 14:46
  • 2507 x gelezen
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Branded content
  • 15 feb 2019 @ 14:46
  • 2507 x gelezen
  • Sales

Vanuit een diepe passie voor print bouwen Marco Aarnink en zijn team samen met klanten aan een nieuw printplatform: Print.com. Hoe?

Door co-creatie: innovatie voor én door klanten. De printpassie is nu al duidelijk voelbaar. Laat de paper art visuals tot je verbeelding spreken!

Klantrelaties zijn uiteindelijk niets anders dan een liefdesrelatie. Flirten, knipogen, een chat, urenlang kletsen en vervolgens samen op date. Alles van de ander willen weten, interesses delen en alles voor de ander willen doen. Stukje bij beetje wordt het een serieuze relatie. Rond Valentijnsdag 2018 organiseerden de drukwerknerds van Print.com twee date-avonden met ruim 75 professionals uit de markt. Het businessmodel van Print.com werd hier gecreëerd en gevalideerd. De belangrijkste uitkomst? De wens om nog sneller drukwerk te bestellen, zonder toeters en bellen. Duidelijke taal. En zo werd eind augustus het allereerste stukje Print.com geboren: een gesloten webapplicatie - alleen voor professionals - waarmee je vliegensvlug drukwerk bestelt.

Frequent flyers

De webapp is speciaal ontwikkeld voor ‘frequent flyers’: de creatieve vormgever, het drukbezette reclametalent, de wederverkoper in drukwerkland maar ook de inhouse marketingafdeling die haar eigen opmaak verzorgt. Stuk voor stuk professionals die vloeiend ‘print’ spreken en met enige regelmaat drukwerk bestellen. Met deze gebruiker vlakbij de cockpit, pal naast de IT-specialisten van Print.com, is het resultaat the best of all worlds. Zet de stoel maar even achterover en geniet van de luxe die de webapp te bieden heeft: de meest overzichtelijke bestelmodule, een selector waarmee je in twee stappen drukwerk bestelt en diverse functionaliteiten die jouw printleven een stuk comfortabeler maken. First class, maar zonder meerprijs!

Ultiem bestelgemak is één ding, maar de échte frequent flyer wil meer tijdens zijn zakelijke printreis. Daarom de keuze uit een breed assortiment aan huisstijldrukwerk, signing en promotionele producten. Wekelijks komen er nieuwe producten en slimme functionaliteiten bij. Door jou gekozen, want co-creatie blijft de drijvende kracht.

De reis gaat verder

Niet iedereen bestelt vaak drukwerk, begrijpt de taal van print of wordt blij van zoveel mogelijkheden. Voor deze doelgroep komt er een open printplatform. Het uiterlijk, de functionaliteiten en het productassortiment zullen sterk verschillen van de webapp. De frequent flyer heeft in de webapp meer opties, krijgt betere voorwaarden en zit voorin als de cadeautjes uitgedeeld worden. Het open printplatform wordt een inspirerende plek vol ambacht en creativiteit waar

iedereen terecht kan voor laagdrempelig advies over print. Het beginpunt van ieder zijn drukwerkreis.

The sky’s the limit bij Print.com, dat is duidelijk. Meer weten over het printplatform van Print.com of wil je toegang tot de webapp? Meld je gauw aan via www.print.com

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken