Retailmedia
Voor de rubriek CMO in het diepe spreekt hoofdredacteur Kel Koenen met Floor Hesselmans van Westland Kaas: ‘Ik geloof in een holistische samenwerking tussen retailer, retailmedia en merk.’
Senior redacteur Peter van Woensel Kooy schreef een update over de stand van zaken in retailmedialand en sprak met Jorieke de Vries van Jumbo.
Twinning is winning: hoofdredacteur Imke Walenberg - en John Meulemans van Hibou - over haar digitale alter ego, de weg ernaartoe en het waarom erachter.
Er woedt brand in reclameland: Peter van Woensel Kooy vraagt raad bij onder meer Sander Verhof van Agency Engines, Peter van Leeuwen van Leone en Fred Moolhuijsen van PitchResult.
EN VERDER:
♥Aflevering 22 van de rubriek MarketingAffairs door Julian Stevense van Brandgurus.
♥En de nieuwe column van Anders Jansen van The House of Marketing: Perceptie is waarheid.
♥Kel Koenen interviewt oprichters Karel Kloeze en Bas Dijkhuis van kledingmerk Don’t waste Culture: Van petje tot powerhouse
♥Sytse Kooistra van Kaliber voor de rubriek MarketingTrends: Beter goed bedacht, dan slecht gejat.
♥In de rubriek De Campagnes aandacht voor het oeuvre van Max Pechstein, voorzien van commentaar van David Snels, curator Kunsthal Rotterdam.
♥In Marketingfacts Focus #5 een bloemlezing van wat er op Marketingfacts verscheen de afgeloprn tijd
♥And last but not least aandacht voor Amsterdam 750 in de rubriek WTFAQ door redacteur Nanny Kuilboer.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation