Retailmedia

Voor de rubriek CMO in het diepe spreekt hoofdredacteur Kel Koenen met Floor Hesselmans van Westland Kaas: ‘Ik geloof in een holistische samenwerking tussen retailer, retailmedia en merk.’
Senior redacteur Peter van Woensel Kooy schreef een update over de stand van zaken in retailmedialand en sprak met Jorieke de Vries van Jumbo.

Twinning is winning: hoofdredacteur Imke Walenberg - en John Meulemans van Hibou - over haar digitale alter ego, de weg ernaartoe en het waarom erachter.

Er woedt brand in reclameland: Peter van Woensel Kooy vraagt raad bij onder meer Sander Verhof van Agency Engines, Peter van Leeuwen van Leone en Fred Moolhuijsen van PitchResult.

EN VERDER:
♥Aflevering 22 van de rubriek MarketingAffairs door Julian Stevense van Brandgurus.
♥En de nieuwe column van Anders Jansen van The House of Marketing: Perceptie is waarheid.
♥Kel Koenen interviewt oprichters Karel Kloeze en Bas Dijkhuis van kledingmerk Don’t waste Culture: Van petje tot powerhouse
Sytse Kooistra van Kaliber voor de rubriek MarketingTrends: Beter goed bedacht, dan slecht gejat.
♥In de rubriek De Campagnes aandacht voor het oeuvre van Max Pechstein, voorzien van commentaar van David Snels, curator Kunsthal Rotterdam.
♥In Marketingfacts Focus #5 een bloemlezing van wat er op Marketingfacts verscheen de afgeloprn tijd
♥And last but not least aandacht voor Amsterdam 750 in de rubriek WTFAQ door redacteur Nanny  Kuilboer.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken