Niet op kantoor? Mis niks! Download nu gratis ons magazine

  • De top-3 (AH, Watson en Lidl) van de Top-100 Adverteerders aan het woord: De Top-3 van de Top-100 Adverteerders 2020 bestaat uit respectievelijk Albert Heijn (was 2), Watson (Kruidvat, was 4) en Lidl (was 1). Hoe hebben de marketeers het coronajaar 2020 ervaren? Zijn er drastisch andere mediakeuzes gemaakt? En hoe zien zij het jaar 2021 in termen van mediabestedingen?
  • Portfolio Hammerfest ‘Plasticvrije Jungle Cup is fantastisch marketingmedium’: Hammerfest is een social media agency dat inclusieve content en campagnes ontwikkelt voor merken. ‘Door inclusieve communicatie te ontwikkelen, bereiken we een grotere groep mensen uit de samenleving en zorgen we voor meer impact voor het merk.
  • ‘Product vaak eerste fysieke contact met een merk’: In een online artikel op marketingtribune.nl/design - te lezen via de QR-code - reageerden negen designers op de stelling ‘Is packaging design een kostenpost of een investering?’ Maar wat denken marketeers er eigenlijk van?

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken