Campagne: echte aandacht bij Eye Wish Opticiens

Campagne: echte aandacht bij Eye Wish Opticiens
  • Algemeen
  • 7 jul 2014 @ 16:30
  • Link
  • Redactie Zorgmarketing
    Redactie Zorgmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenCampagnesCommercialsZelfzorg

Eye Wish Opticiens start vandaag met een nieuwe televisiecampagne. De film van TBWA\NEBOKO toont een man die zich al wandelend door de stad realiseert dat in een wereld waarin alles sneller en slimmer moet, persoonlijke aandacht steeds schaarser wordt. En dan arriveert hij bij de winkel van Eye Wish Opticiens, waar je wel op echte aandacht kunt rekenen.

Terwijl opticiens steeds meer concurreren op prijs, kiest Eye Wish Opticiens nadrukkelijk een andere koers. ‘Eye Wish Opticiens gelooft in persoonlijke aandacht,’ legt marketingmanager Femke van Doorn uit. ‘Het zit in ons DNA om de tijd te nemen voor klanten, onze opticiens zijn echt geïnteresseerd. Dat koesteren we, want daardoor kun je uiteindelijk mensen beter helpen en adviseren. Bijvoorbeeld wat voor brilmontuur iemands persoonlijkheid en gezichtsvorm het beste tot zijn recht laat komen.’

Beste klantervaring
Ook al zit de focus op persoonlijke aandacht stevig verankerd in het bedrijf, daarmee is het werk niet klaar. Eye Wish Opticiens steekt er veel energie in zijn opticiens middelen en vaardigheden aan te reiken om de merkbelofte elke dag opnieuw waar te maken. Van Doorn: ‘We faciliteren en trainen onze opticiens en zorgen dat ze best practices delen. Zo empoweren en inspireren we ze om klanten échte persoonlijke aandacht te bieden. Dat maakt ook hun werk nog leuker. We geloven rotsvast dat onze visie en aanpak tot de beste klantervaring leidt.’

‘Meer oog voor jou’
Met de nieuwe campagne wil Eye Wish Opticiens haar merkbelofte ‘Meer oog voor jou’ kracht bijzetten. Download de campagne hier of bekijk de commercial hieronder.

Credits
Bureau: TBWA\NEBOKO
Art: Martijn van Marle
Copy: Peter van Rij
RTV: Christel Hofstee
Strategie: Marc Leurs
Account: Danielle Tanchette, Christian van der Ven
Productie mij: 100% Halal Productions
Regisseur: Johan Kramer
Producer: Berthine van Dalen
D.O.P: Ton Peters
Edit: MPC
Muziek: Ralph Hildenbeutel
Geluid: FC Walfisch
Klant: Ilse Heemskerk, Femke van Doorn, Irene Jousma



Redactie Zorgmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken