Winnaars Gouden Zaag 2014 zijn Sharif Abdel Mawla en Michael Middelkoop

Winnaars Gouden Zaag 2014 zijn Sharif Abdel Mawla en Michael Middelkoop
  • Algemeen
  • 4 jul 2014 @ 08:52
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • AwardsPersonalia

Tijdens de After Cannes Borrel bij Studio De Keuken in Amsterdam zijn de winnaars van de Gouden Zaag 2014 bekend gemaakt. Dit is de prijs voor jong creatief talent dat het hardst aan de stoelpoten van de gevestigde orde zaagt. Volgens de jury verdienen dit jaar Sharif Abdel Mawla en Michael Middelkoop (foto) van bureau Happiness Brussels de prijs.

De Zaag werd uitgereikt tijdens de jaarlijkse goed bezochte borrel die geluidstudio De Keuken organiseert voor creatieven die in Cannes zijn geweest en voor andere relaties. Tijdens de ceremonie werden de juryrapporten voorgelezen en werden de zes genomineerde teams in het zonnetje gezet.

Juryvoorzitter Lode Schaeffer sprak van een nek-aan-nek race en gaf aan dat de kwaliteit van de genomineerde teams op de shortlist dit jaar ongekend hoog was. De nominaties waren voorgedragen door het bestuur van de Jonge Honden. Uiteindelijk gaf de doorslag dat Sharif Abdel Mawla en Michael Middelkoop van bureau Happiness Brussels volgens Schaeffer 'een ongepolijste diamant zijn', waaraan naar zijn verwachting nog de meeste glans kan worden toegevoegd door het juiste bureau. Mawla en Middelkoop zagen volgens de jury het hardst aan de stoelpoten van de zittende generatie. Het team, dat elkaar kent van de studie Communicatiewetenschap aan de UvA Amsterdam, was met de Thalys naar de hoofdstad afgereisd om de prijs persoonlijk in ontvangst te nemen. (PvWK)

Hier de link naar het portfolio van de Zaag-winnaars van 2014.

Hier de link naar de 6 genomineerde teams voor de Zaag van 2014. 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken