Bindinc. Custom Media breidt haar activiteiten in zorgsector uit
- Algemeen
- 9 jun 2015 @ 10:00
- Link
-
Redactie Zorgmarketing
Redactie
MarketingTribune - DoelgroepZiekenhuis
- 9 jun 2015 @ 10:00
- Redactie Zorgmarketing
Bindinc. Custom Media heeft met een nieuwe directmarketing- en bannercampagne, ontwikkeld door reclamebureau So Simple, het startschot gegeven voor de benadering van communicatieprofessionals in de zorgmarkt.
Volgens het bedrijf benadrukt de campagne 'op een heldere en sympathieke wijze de noodzaak van zorgmarketing'. Bindinc. Custom Media richt zich vooral op omroepen, goededoelenorganisaties en zorgfondsen zoals Diabetes Fonds, CliniClowns, de Nierstichting en de Zonnebloem. De benadering van de zorgmarkt is een logische aanvulling op de bestaande activiteiten, laat het bedrijf weten.
Relatie met de achterban
Bindinc. Custom Media heeft zich gespecialiseerd in het bedenken en realiseren van relevante offline en online communicatiemiddelen voor organisaties die meer vorm en inhoud willen geven aan de relatie met hun achterban: leden of donateurs, patiënten, vrijwilligers of andere belanghebbenden, zoals zorgfondsen, patiëntenverenigingen, maar ook goede doelen en ouderenorganisaties.
-
Redactie Zorgmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/zorg/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing