Bindinc. Custom Media breidt haar activiteiten in zorgsector uit

Bindinc. Custom Media breidt haar activiteiten in zorgsector uit
  • Algemeen
  • 9 jun 2015 @ 10:00
  • Link
  • Redactie Zorgmarketing
    Redactie Zorgmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • DoelgroepZiekenhuis

Bindinc. Custom Media heeft met een nieuwe directmarketing- en bannercampagne, ontwikkeld door reclamebureau So Simple, het startschot gegeven voor de benadering van communicatieprofessionals in de zorgmarkt.

Volgens het bedrijf benadrukt de campagne 'op een heldere en sympathieke wijze de noodzaak van zorgmarketing'. Bindinc. Custom Media richt zich vooral op omroepen, goededoelenorganisaties en zorgfondsen zoals Diabetes Fonds, CliniClowns, de Nierstichting en de Zonnebloem. De benadering van de zorgmarkt is een logische aanvulling op de bestaande activiteiten, laat het bedrijf weten.

Relatie met de achterban
Bindinc. Custom Media heeft zich gespecialiseerd in het bedenken en realiseren van relevante offline en online communicatiemiddelen voor organisaties die meer vorm en inhoud willen geven aan de relatie met hun achterban: leden of donateurs, patiënten, vrijwilligers of andere belanghebbenden, zoals zorgfondsen, patiëntenverenigingen, maar ook goede doelen en ouderenorganisaties.
 

Redactie Zorgmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken