[block the date] Amsterdam Dance Event partner in ADE Dance & Brands
- Algemeen
- 31 jul 2015 @ 12:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EvenementTrends
- 31 jul 2015 @ 12:00
- Peter van Woensel Kooy
Het Amsterdam Dance Event (ADE), ’s werelds grootste clubevenement en leidend zakelijk platform als het gaat om electronic (dance) music, heeft het congres ‘Dance & Brands’ in het officiële ADE-programma opgenomen. ‘ADE Dance & Brands’ focust vrijdag 16 oktober 2015 in een dag volledig op de connectie tussen dancemuziek en merken .
Elektronische muziek wordt wereldwijd een steeds krachtiger fenomeen, dat grenzen doorbreekt en als geen ander jongerencultuur beïnvloedt en verbindt. Daarom zoeken steeds meer merken manieren naar de aansluiting met artiesten, festivals en evenementen en daarmee ook op de doelgroep van jonge beïnvloeders. ADE Dance & Brands helpt marketeers meer te begrijpen van de zeer mobiele en steeds veranderende scene en business die om de wereld van de elektronische muziek wordt gebouwd. Dit doen we door inspirerende cases, panels en lezingen, ‘roadmap-presentaties’ en strategische debriefs te delen.
Na een succesvolle eerste pilot-editie in 2014 in het Concertgebouw door bureau First Day of Spring en vakmedium MarketingTribune (onderdeel van BBP Media) zal het congres nu volledig geïntegreerd worden in het ADE-platform, tijdens de ADE-week.
Eerste sprekers en cases
Onder de eerste bevestigde sprekers zijn Steven Appleyard (business director Boiler Room), Andrew Goldstone (manager Tiësto), Allan Hardenberg (ceo en oprichter Alda events) en John Ewbank (producer en songwriter) die samen hun bijzondere ‘The Flying Dutch’-case met u zullen delen.
Elevator Pitch
ADE Dance & Brands zal bovendien drie creatieve dance-initiatieven uitnodigen om hun case te presenteren aan potentiële financiers en nieuwe partners. Meer informatie over ADE Dance & Brands, en hoe te kunnen participeren surf naar: http://a-d-e.nl/ade-dance-brands/about
Door ADE Dance & Brands toe te voegen aan de ADE-week, krijgt het inhoudelijke programma een nieuw facet. Het zakelijk programma focust op specifieke markten, thema’s en doelgroepen met specifieke onderdelen zoals ADE Pro, ADE Green, ADE University, ADE Hard Dance Event en ADE Beats. Deze onderdelen vinden plaats op verschillende plekken in Amsterdam. Meer info over ADE vindt u op: www.a-d-e.nl
Event informatie
Wanneer: vrijdag 16 oktober, 12.00-06.00uur
Waar: Amsterdam
Hoe duur: early bird-ticket tot 1 september € 95,-
Kaarten, meer info en reserveren: www.danceandbrands.com
* Amsterdam Dance Event is georganiseerd door de Amsterdam Dance Event Foundation, een initiatief van Buma. Official Partner van ADE: Samsung
* First Day of Spring is een strategisch 'influencer marketing agency', gespecialiseerd in young influentials.
* MarketingTribune is het leidend vakmedium in print en online, voor wie permanent ‘meer over marketing’ wil leren en zijn of haar passie voor het vak graag deelt.
Het nieuwe logo van Dance & Brands nu ADE heeft aangehaakt
Hieronder filmverslagje van de paneldiscussie tijdens D&B 2014 in het Concertgebouw over 'the future of dance & brands' met Armin van Buuren, Nico Rijkhoff (Ziggo), Jacqueline Smit (Radio 538) en Menno de Boer (Radio 538), een van de vele onderdelen van de dag.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- cases
- ADE
- First Day of Spring
- Andrew Goldstone
- ADE-platform
- bureau
- MarketingTribune
- dj
- BBP Media
- Steven Appleyard
- Concertgebouw
- Dance & Brands
- Boiler Room
- ADE-week
- congres
- business director
- house
- dance
- sprekers
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing