Sla jij straks af bij de Sales Cup?

Sla jij straks af bij de Sales Cup?
  • Algemeen
  • 16 jul 2015 @ 13:46
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Evenement

Er komt een nieuw vakevenement aan. Sportief. Voor gevorderden. Buiten. Met goede netwerkmogelijkheid. Voor wie vindt dat ons vak gaat om zowel het spel als om de knikkers: het Sales Cup Golftoernooi. Ontmoet je vakgenoten op deze sportieve, professionele manier en sluit je aan!

Golf combineert volgens organiserende partijen BeyenMeyer en BBP Media niet alleen de mentale en lichamelijke inspanning maar is ook een spel met situaties die vragen om een creatieve oplossing. Kortom een perfect match met ons vak. Of zoals Youp van ’t Hek het ooit zei: ‘Golf is knikkeren voor jongens die niet willen bukken.’

Doe mee op vrijdag 11 september bij golfclub Burggolf in Purmerend. Het sociale en zakelijke aspect van golfen zal daar gecombineerd worden met het nodige plezier. ‘Ik vind dat de branches marketing, media en de creatieve wereld recht hebben op een eigen golfevent. Samen met BeyenMeyer nemen we daarom dit initiatief waarvan we hopen dat de markt dit ook omarmt’, zegt Paul Petermeijer, directeur BBP Media.

Maximaal 70 mensen, werkzaam in de marketing, media of bij een bureau, kunnen zich inschrijven en zich met elkaar meten op deze eerste editie. De dag staat in het teken van serieuze competitie en wordt omlijst door een heerlijke lunch, diner (buffet) en een prijsuitreiking. Een golfvaardigheidsbewijs en handicap zijn verplicht. Je betaalt slechts €295,- en inschrijven kan de website

Locatie: 
BurgGolf Purmerend, 11 september 2015, 12.00 uur.
Voor baan- en routebeschrijving, klik hier

Lunch: 
Om 12.00 uur word je verwacht en verwelkomd met een heerlijke lunch. Door een gunshot slaan we allemaal tegelijk af. We spelen 18 holes Stableford. Rond 18.00 uur zit iedereen weer op het terras met een heerlijk drankje. De jury kijkt intussen de scorekaarten na.

Diner: 
Om 19.30 uur begint het diner. Tussen de gerechten door wordt de winnaar van de Salescup 2015 bekendgemaakt. Behalve een ongelofelijk mooie prijs is eeuwige roem zijn of haar deel. Er zijn ook prijzen voor de neary, de longest en het shot van de dag.

Prijs: 
€ 295,- voor de hele dag (spelen kan alleen als de factuur voldaan is).


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken