Jongereniconen live op PIM trendsessie 2017
- Algemeen
- 14 feb 2017 @ 00:01
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MarketingTrendsEvenement
- 14 feb 2017 @ 00:01
- Redactie MarketingTribune
Het consumentenvertrouwen stond eind 2016 op het hoogste punt in negen jaar, alles lijkt in kannen en kruiken. 'We kunnen weer groeien! Maar wie dieper inzoomt ziet dat er een grote groep consumenten is die vooral stagnatie ervaart en het niet vertrouwt. Het geloof is weg en vertrouwen is ver te zoeken. Vertrouwen vormt het fundament onder iedere relatie, ook tussen die van consument en merk. Dat maakt het essentieel voor marketeers om te begrijpen waarom mensen wel of niet in bedrijven vertrouwen', stelt het Platform Innovatie Marketing. Daarover wordt donderdag 16 februari de speciale 'PIM trendsessie' belegd, met o.a. Jongereniconen 2017 live.
Vertrouwen kweken is complexer dan ooit. Groeiende ongelijkheid in inkomen, nieuwe ontwikkelingen in technologie en media en vraagstukken op het gebied van identiteit en cultuur maken het er niet makkelijk op. Hoe zorgen we er in 2017 voor dat we de vertrouwensband versterken?
'In het PIM Trendrapport 2017 gidsen we marketeers door de complexe maatschappij van vandaag de dag, zoomen we in op hoe vier verschillende generaties -Babyboomers, Generatie X, Millennials en Generatie Z- het beste benaderd kunnen worden en bieden we inspiratie in de vorm van een veelheid aan cases en data', belooft voorzitter Hans Molenaar namens PIM. Klik hier voor de laatste kaarten.
(PvWK)
Programma van Jaarlijkse PIM trendsessie 2017
Op donderdag 16 februari:
17:30 - 18:20 Inloop en buffet
18:20 - 18:30 Welkomstwoord Canon en PIM (Platform Innovatie Marketing )
18:30 - 19:30 Het PIM trendrapport 2017 door Aljan de Boer, TrendsActive & Stefan Harzevoort, Valtech
19:30 - 19:45 Pauze
19:45 - 20:15 Wat beweegt de jeugd en de jongvolwassenen in 2017? - Jongereniconen 2017 door Peter van Woensel Kooy, MarketingTribune
20:15 - 20:45 The Future Is Now - door Sander Duivestein, Sogeti
De sessie vindt, net als voorgaande jaren, plaats in Den Bosch bij Canon. Adres: Brabantlaan 2, 5216 TV ’s-Hertogenbosch
beeld boven: floating hotel, futuristisch Oostenrijks concept
- cases
- Canon
- Peter van Woensel Kooy
- geloof
- PIM
- Hans Molenaar
- Generatie X
- Babyboomers
- trend
- PIM Trendsessie
- vertrouwen
- voorzitter
- Jongereniconen
- Generatie Z
- event
- Millennials
- data
- 2017
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing