Nima Marketing Day 2017: The Prequel

Nima Marketing Day 2017: The Prequel
  • Algemeen
  • 17 mei 2017 @ 11:31
  • 14696 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • KennissessieVideoCommunicatie

Op dinsdag 20 juni is het zover: de Nima Marketing Day, georganiseerd door Nima en BBP Media (uitgever van MarketingTribune). Zojuist is de teaser vrijgekomen.

Naar verwachting komen er tussen de 1.200 en 1.400 marketeers naar DeFabrique in Utrecht. Belangrijkste onderliggende thema is 'persoonlijke ontwikkeling in marketing, communicatie en sales', belicht in de breedste zin van het woord. Toegankelijkheid speelt daarbij een belangrijke rol. Dat geldt dus ook voor de virtuele omgeving en voor niet-leden. 

In onderstaande 'prequel' geeft Luuk Ros antwoord op de vraag: waar is het, waarom doen we het en wie verwachten we? Oordeel zelf:



Redactie MarketingTribune

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken