[Ingezonden artikel] Succes dankzij kennis van producten én online marketing
- 29 sep 2017 @ 08:03
- Sales
Vakinhoudelijke kennis is niet langer de enige voorwaarde om als bedrijf succes te boeken. Zeker op het web is kennis van (online) marketing onmisbaar. Vooral webshops merken dit. De concurrentie neemt toe, dus werken aan vindbaarheid en betrouwbaarheid wordt steeds belangrijker.
Klanten trekken met online marketing
Het internet is een belangrijke plek om klanten te werven. Nu meer en meer fysieke winkels de deuren sluiten en webshops openen, wordt online marketing onmisbaar. Het is een mix van activiteiten en ingrediënten die bedrijven helpen hun doelstellingen te behalen. Bijvoorbeeld hoger in Google komen, meer potentiele klanten naar de website trekken of zorgen voor een hogere conversie in de webshop.
Klanten overtuigen met vakkennis
Als bezoekers het bedrijf eenmaal weten te vinden, wordt vakkennis belangrijk. Goede content op de website, heldere voorwaarden en duidelijke informatie. Want of het nu online of offline is: klanten zoeken overal naar zoveel mogelijk waarde voor hun geld. Bedrijven met vakkennis en een goede prijs-kwaliteitverhouding, hebben dus nog altijd een stapje voor op concurrenten. En hoewel steeds meer online wordt gehandeld, blijft persoonlijke service absoluut belangrijk.
Horeca-apparatuur
Horecagrootkeukenshop.nl is een van de webshops die vakinhoudelijke kennis en kennis van online marketing zoveel mogelijk integreert voor topresultaten. De huidige horeaca-apparatuurbranche is zo ingewikkeld dat verregaande productkennis nodig is om klanten vooruit te helpen. Maar geldt hetzelfde niet ook voor online marketing!? Precies om die reden werkt het bedrijf samen met marketingbureau Smart Internet Media. En mixt zo alle benodigde kennis tot een strategie om klanten écht te bedienen.
-
Sales
- Werkt bij: BBP Media
- Functie:
- Website:
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing