Adviesraad gezocht voor Nima Marketing Day 2018

Adviesraad gezocht voor Nima Marketing Day 2018
  • Algemeen
  • 26 jan 2018 @ 11:15
  • 6923 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • Evenement

Nima zoekt Nima Members die mee willen denken over de invulling van Nima Marketing Day editie 2018, die plaatsvindt op 21 juni, wederom in DeFabrique in Utrecht. De eerste editie in 2017 werd enorm enthousiast ontvangen, mede omdat het programma zo goed werd gewaardeerd.

Ook die sprekers werden gezocht en gevonden na een eenmalige bijeenkomst met Nima Members – de NMD Adviesraad - die zocht naar een mooie mix tussen sprekers van ‘corporates’, kleine marketingbedrijven, bijzondere merken en spraakmakende marketeers.

Luuk Ros, manager content & business: ‘Belangrijk is dat we streven naar een programma dat wordt gevuld met “marketeers on the spot”: professionals, collega’s die zélf verantwoordelijk zijn voor (onderdelen van) de marketingexecutie bij hun organisatie en daarover willen vertellen. Voor marketeer, door marketeers.’

Op de dag zelf moeten er 13 themazalen worden gevuld met steeds vijf presentaties, waarvan er vier voor rekening van Nima komen en één wordt gevuld door een contentpartner. Ros: ‘Dat wil zeggen dat we vanuit de Nima-organisatie 13×4=52 sprekers, cases, marketeers zoeken.’

Nima-leden worden daarom van harte uitgenodigd om deel te nemen aan een eenmalige bijeenkomst van de NMD 18-Adviesraad. Ros: ‘Tijdens deze bijeenkomst lopen we in een – rommelige - twee uur durende brainstorm langs de thema’s en noteren de tips en adviezen over goede sprekers. Na afloop wordt de “ultieme verlanglijst” opgesteld en begint het uitnodigen en vullen van het programma. Er kunnen maximaal 30 personen deelnemen. De bijeenkomst vindt plaats op woensdag 14 februari van 18.00 tot 20.00 uur (inloop voor cola en pizza vanaf 17.30) bij The Valley, Isaäc Asscherpad 11 in Amsterdam.’

Om deel te nemen volstaat een mailtje naar NMD-programmamanager Luuk Ros: l.ros@nima.nl. Ook als je wél goede ideeën hebt, maar niet in de gelegenheid bent om deel te nemen, kun je je idee ook kwijt via dit mailadres.

Thema’s Nima Marketing Day

1.The Brand (positionering, merkmanagement, merkintroducties, brand management et cetera)

2.The Professional (carrièreplanning, recruitment, marketingstaf, loopbaancoaching)

3.The Story (contentmarketing, storytelling, redactiemarketing, paid/owned/earned media)

4.The Design (marcomdesign, product design, usability, design thinking/persuasion design)

5.The Academy (permanente educatie, opleiders, leerstijlen en leervormen, studiematerialen)

6.The Media (new media – influencers, programmatic, mediaplanning, mediabureaus)

7.The Tools (martech, digital marketing, online marketing, AI, IoT)

8.The Agency (advertising, creativiteit, agency-marketeer, art & copy, agency management)

9.The Journey (customer journey, touchpoints, optimalisatie, customer centric, NPS)

10.The Intelligence (research, data, insights, nieuwe onderzoeksmethoden)

11.The Weird (marketing is dood, alles is marketing, marketing is communicatie, verleiders en misleiders, paradijsvogels)

12.The Data (big data, datadriven marketing, datamanagement, datastrategie, datamining)

13. The Wild Card

De tweede editie van Nima Marketing Day vindt op 21 juni plaats in DeFabrique in Utrecht


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken