De Wolven en Circl organiseren tweede editie Circulaire successen in de media

De Wolven en Circl organiseren tweede editie Circulaire successen in de media
  • Algemeen
  • 16 mrt 2018 @ 07:58
  • 12630 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Evenement

Hoe krijg je aandacht voor jouw duurzame boodschap door middel van onderzoek? Dit onderwerp staat centraal in de tweede editie van Circulaire successen in de media op 23 maart. Circl is een initiatief van ABN Amro.

Deze keer ligt de focus op het inzetten van onderzoek ter ondersteuning van de PR rondom je duurzame boodschap. Jim Jansen, hoofdredacteur van New Scientist en Henk Hofstede, onderzoeker en trendwatcher bij ABN Amro vertellen samen met PR-bureau De Wolven waaraan een goed onderzoek voldoet en hoe je je boodschap onder de aandacht brengt bij de media.

Franny Pouderoyen van De Wolven: ‘Het mediaklimaat is de afgelopen jaren snel veranderd en free publicity is niet langer vanzelfsprekend, tenzij een verhaal echt nieuwswaardig is en goed onderbouwd. Een onderzoek kan helpen om je boodschap te onderbouwen en daarbij kan een opvallende uitkomst leiden tot veel media-aandacht. Echter, journalisten zijn kritisch en hebben belangrijke criteria waaraan een goed onderzoek aan moet voldoen. Tijdens de inspiratiesessie gaan we in op deze criteria en hoe je hiermee de media benadert.’

Circl
Circl is het circulaire platform op de Amsterdamse Zuidas waar maatschappij en samenleving samen in beweging komen voor een duurzame wereld. Kennisdeling over de circulaire economie staat daarbij voorop. Samen wordt gezocht naar nieuwe mogelijkheden en oplossingen in de circulaire economie. Zo organiseert Circl bijeenkomsten, workshops tegen voedselverspilling, rondleidingen en kennissessies. Circl is een initiatief van ABN Amro. Meer informatie over alle activiteiten is te vinden op: www.circl.nl.

Interesse?
Deelname is gratis. Aanmelden kan door een mail te sturen naar franny@dejongewolven.com met daarin je naam, bedrijf en met hoeveel mensen je wil komen. Dit kan tot 20 maart 2018.

Programma

14.45 – 15.00: Inloop

15.00 – 15.10: Welkomstwoord Circl & De Wolven

15.15 – 16.00: Henk Hofstede

16.00 – 16.10: Pauze

16.10 – 16.40: Jim Jansen

16:45 – 17.15: De Wolven

17.15 – 19.00: Borrel

 

Headerfoto: Raphael Ferraz via Unsplash


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken