[NMD18] Waar gaat Anouk Beeren van Bidfood naar toe op de dag der dagen?

[NMD18] Waar gaat Anouk Beeren van Bidfood naar toe op de dag der dagen?
  • Algemeen
  • 16 mei 2018 @ 08:46
  • 12125 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • Evenement

Nog 5 weken tot Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in DeFabrique in Utrecht. MarketingTribune vroeg director e-commerce & marketing van Bidfood Anouk Beeren haar favoriete sessies met ons te delen.

1. The Brand

Peijnenburg – Pleuni van Kessel

Zo'n lang bestaand merk, bekend van ontbijtkoek, himmelhoch tijdens Sonja Bakker, nu verguisd door te veel suikers... Hoe houden zij zich staande??? Heel erg benieuwd naar!

2. The Professional

Grant Thornton - Lotte Enting

In een wat saaie business, accounting, aantrekkelijk blijven voor je personeel en nieuwe mensen...?

3. The Story

Avocado Show – Ron Simpson

Heerlijk verhaal, benieuwd naar de juicy achtergrond ;)

4. The Design

Forbo – Willem Burmanje

Traditioneel merk qua perceptie, maar volgens mij super innovatief! En daar ben ik dan weer benieuwd naar!

5. The Academy

Mabel Nummerdor (Spark Avenue – Auteur van Holy Fuck!)

Apart boek, ben benieuwd hoe zij hier invulling aan gaat geven aan deze track.

6.The Media

Libelle - Carola Maassen van den Brink

Old skool Libelle, hoe gaat dit blad de toekomst in? Zijn ze zichzelf aan het vernieuwen, of...?

9.The Journey

Oogziekenhuis Rotterdam - Robert Spiering

Het moet anders in de zorg, "klant gedreven - patient gedreven", erg benieuwd hoe ver ze gaan...

10.The Intelligence

Duracell - Jorgo Lialiangas

Batterijen en Intelligence, hoe dan? Bij dit soort bedrijven gebeuren er soms hele mooie spannende dingen!

11.The Weird 

Koeckebackers - Joep Langen

Oud-stagiair van me is een van de mede oprichters, do I need to say more...?

12.The Data

Sanquin - Daphne Laeijendecker en Ewald Lausberg

Een bak met data, wat doen ze er mee, wat mogen ze er mee?

Ook een kaartje bemachtigen? Schrijf je hier in.

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken