[NMD18] Waar gaat Arthur Simonetti van DSM naar toe op de dag der dagen?

[NMD18] Waar gaat Arthur Simonetti van DSM naar toe op de dag der dagen?
  • Algemeen
  • 2 mei 2018 @ 12:11
  • 7518 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • Evenement

Nog 7 weken tot Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in DeFabrique in Utrecht. MarketingTribune vroeg marketing director Arthur Simonetti van DSM zijn favoriete sessies met ons te delen.

Simonetti: ‘Omdat je veel succesverhalen al kent als je de tijdschriften een beetje leest, heb ik mijn keuze met name laten bepalen door het aspect onbekend en vernieuwend en dat is meer dan de categorie The Weird. Vooralsnog is dit mijn lijstje:

Oogziekenhuis Rotterdam - Robert Spiering

Ik ben zeer benieuwd hoe zij de klant journey aanpakken en omgaan met de mogelijke tegenstrijdige emoties tijdens een ‘klantreis’.

Mauritshuis - Koen Brakenhoff

Omdat ik dit gewoon een prachtig museum vind en ik benieuwd ben hoe zij experience uitleggen en toepassen.

Leger des Heils - Cornel Vader

Is dit wel weird? Ik vraag me af hoe professioneel zij omgaan met marketing, omdat ik aanneem dat hun middelen beperkt zullen zijn. Misschien zit ik er helemaal naast en dan laat ik me graag verrassen.

Grendel Games - Tim Laning

Ik heb geen idee waar dit over zal gaan en simpelweg daarom!

Libelle - Carola Maassen van den Brink

Is wel heel ‘oud’ en daarom hoop ik dat ze me iets kunnen leren op het gebied van opnieuw uitvinden van jezelf.

Guy van Liemt - Erasmus Universiteit en auteur Marketingcommunicatie in 14 stappen

Ik ben super geïntrigeerd door zijn laatste boek en ik hoop de lessen te horen van de meester zelf!

 

Nima Marketing Day 2018

  • Op Nima Marketing Day spreken onder meer (in willekeurige volgorde): BinckBank, Ekomenu, Fairtrade Original, Guy van Liemt, Het Oogziekenhuis Rotterdam, Ronald Voorn, DHL, Bol.com Edding, Actify (Zilveren Kruis Achmea), Mabel Nummerdor, SNS, Koeckebackers, Grant Thornton, Karwei, KPN, Heineken, Libelle, Rabobank, Forbo, Auping, Hallmark, Defensie, Duracell, Mauritshuis, Leger des Heils, VGZ, Doritos, Sanquin, Mosa, Kipster, Aegon, Rituals en Philip Morris.
  • Ook is de eerste keynote speaker bekend: Professor of Marketing and Consumer Behavior Micael Dahlen.
  • Inschrijven kan via nimamarketingday.nl.
  • Volg het laatste nieuws via marketingtribune.nl zoekterm ‘Nima Marketing Day’.


 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken