[NMD18] Waar gaat Guido Smit van ABN Amro naar toe op de dag der dagen?

[NMD18] Waar gaat Guido Smit van ABN Amro naar toe op de dag der dagen?
  • Algemeen
  • 23 mei 2018 @ 08:21
  • 3095 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • Evenement

Nog 4 weken tot Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in DeFabrique in Utrecht. MarketingTribune vroeg Guido Smit, digital channel ctrategist bij ABN Amro Branding & Communications zijn tien favoriete sessies met ons te delen.

1. Ron Simpson (The Avocado Show)

Deze man doet zo onvoorspelbaar veel dingen: van een eigen marketingbureau, waarmee hij voor de tofste merken werkt, tot een wekelijkse clubnacht in Jimmy Woo en een eigen - en zeer succesvol - restaurant: The Avocado Show. Ik ben met name benieuwd naar zijn restaurant hoe hij hier zo'n succesvol - en viraal - concept van heeft gemaakt.

2. Dorkas Koenen (Rabobank)

Een concullega waar ik veel waardering voor heb. Dorkas heeft ervaring in tal van industrieën en een inspirerende en diepgaande blik op het vak. Van zijn brede visie kan iedere aanwezige iets leren!

3. Mark van Iterson (Heineken)

Mark is verantwoordelijk voor alle visuele en brand identity gerelateerde zaken van Heineken wereldwijd. Dit is een ontzettend belangrijke, maar zeker ook uitdagende rol. Hij moet een interessante visie hebben over de rol van design in de totale marketingmix.

4. Ronald Voorn (Hogeschool Utrecht)

Ronald’s boek 'Voodoo Marketing' heb ik met veel plezier gelezen. Ethiek in marketing is een onderwerp dat de komende tijd vele malen belangrijker zal worden en nog vaak onderwerp van gesprek zal zijn. Ik verwacht dat hij tijdens zijn sessie met een gedegen, wetenschappelijke blik kijkt naar een 'plat' onderwerp als inhakers op social media. Dat klinkt interessant!

5. Justin Sandee (Bol.com)

Justin zoomt in op de mogelijkheden voor Bol.com om zich te positioneren als advertentieplatform voor onder meer leveranciers en fabrikanten. Hier zitten verschillende voor- en nadelen aan, waardoor het een aansprekende sessie lijkt te worden.

6. Didier Zegers (Philips)

7. Guy van Liemt (Erasmus Universiteit)

8. Sijbrand Tieleman (Peaks)

9. Willeke Brokking (Unilever)

10. Felice Uiterwijk (Fairtrade Original)


NIMA MARKETING DAY 2018

  • Op Nima Marketing Day spreken onder meer (in willekeurige volgorde): BinckBank, Ekomenu, Fairtrade Original, Guy van Liemt, Het Oogziekenhuis Rotterdam, Ronald Voorn, DHL, Bol.com Edding, Actify (Zilveren Kruis Achmea), Mabel Nummerdor, SNS, Koeckebackers, Grant Thornton, Karwei, KPN, Heineken, Libelle, Rabobank, Forbo, Auping, Hallmark, Defensie, Duracell, Mauritshuis, Leger des Heils, VGZ, Doritos, Sanquin, Mosa, Kipster, Aegon en Rituals.
  • De keynote speakers zijn Professor of Marketing and Consumer Behavior Micael Dahlen en Vincent van den Boogert, CEO ING Nederland.
  • Inschrijven kan hier.
  • Volg het laatste nieuws via marketingtribune.nl zoekterm ‘Nima Marketing Day’.

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken