Logeion kiest drie finalisten voor Communicatieman/vrouw 2018

Logeion kiest drie finalisten voor Communicatieman/vrouw 2018
  • Algemeen
  • 1 jun 2018 @ 11:23
  • 11912 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Awards

Beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals Logeion heeft Augusta Noya (Spaarne Gasthuis), Rudolph Strickwold (Hulphond Nederland) en Frank Tebbe (Het Nederlandse Rode Kruis) geselecteerd voor de jaarlijkse Verkiezing van de Communicatieman/vrouw van het Jaar. Zij gaan op 21 juni 2018 tijdens C-DAY18 hun uiterste best doen om de prijs in de wacht te slepen.

De drie finalisten bereiden een pitch voor waarmee zij zichzelf en hun case presenteren aan jury en publiek tijdens C-DAY18. De kandidaten worden beoordeeld op vier criteria: inspiratie, innovatie, impact en individuele bijdrage. Juryvoorzitter Noud Bex: “We zien dat op alle mogelijke werkplekken stevige kandidaten met mooie cases zitten. Zowel bij overheden, corporates, ngo’s, zorg- en onderwijsinstellingen. Dat maakt vergelijken soms lastig, maar des te interessanter. We zijn ervan overtuigd dat we de drie allerbeste kandidaten kunnen presenteren en we delen die overtuiging unaniem.”

De drie finalisten voor de Verkiezing van het CommunicatieTalent van het Jaar werder eerder al bekendgemaakt door de jury: Isabel Boerdam (De Hippe Vegetariër), Soraya Koendjbiharie (Koninklijke Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants) en Paulien Trommelen (Future Communication). Zij strijden op C-DAY18 om de prijs voor communicatieprofessionals onder de 30 jaar. “Wij zijn, zoals waarschijnlijk iedereen die op C-DAY18 aanwezig is, bijzonder geïnteresseerd in de presentaties van de kandidaten. Deze kunnen doorslaggevend zijn," aldus de juryvoorzitter.

De jury bestaat uit voorzitter Noud Bex (Bex*communicatie), Arjen Boukema (ING Nederland), Ella Broos (ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid), Gonda Duivenvoorden (Brainwork Communicatie), Cathelijne Janssen (Chateau Communicatie), Mariëlle Kakebeeke (Yacht) en Rocco Mooij (zzp’er). De stem van het publiek telt ook voor een belangrijk deel mee in de toekenning van beide prijzen.

Over de verkiezing
Vorig jaar werd Wim van der Weegen benoemd tot Communicatieman van 2017. Van der Weegen won vanwege zijn uitzonderlijke werk als hoofd Bestuurlijke Zaken, Advies en Communicatie van de Onderzoeksraad voor Veiligheid. Hij was de motor en inspirator achter de communicatie van het eindrapport over de crash van vlucht MH17. Laura Peels werd gekozen tot CommunicatieTalent van 2017, voor haar werkzaamheden als projectleider Communicatie voor de Nationale Klimaattop.

Logeion zet iedere jaar twee communicatieprofessionals in de schijnwerpers tijdens de Verkiezing van de Communicatieman/vrouw en het CommunicatieTalent van het Jaar op C-DAY.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken