TK Maxx opent aanval op 'outfitclash'
- Algemeen
- 2 jul 2018 @ 14:27
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Creatie
- 2 jul 2018 @ 14:27
- Lucas Boon
Retailmerk TK Maxx bracht afgelopen weekend in samenwerking met Ogilvy zes modellen naar het Amsterdamse water. Doel van de activatie is om meer diversiteit in de festivalmode te creëren.
Tijdens fashionevent Ridiculous Runaway bij café George Marina showden modellen kleurrijke festivallooks van het retailmerk door in een grote opblaasbubbel over het water van de Amstel te paraderen.
De show was een directe aanval op het fenomeen 'outfitclash'. 'Iedere zomer is het de grootste angst van menig Nederlands festivalbezoeker: op een festival rondlopen in een weloverwogen outfit en er vervolgens achter komen dat iemand anders die ochtend voor precies dezelfde look is gegaan', zo laat een woordvoerder weten. Bedoeling is dat voortaan 'niemand er meer hetzelfde bij loopt'.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing