TK Maxx opent aanval op 'outfitclash'

TK Maxx opent aanval op 'outfitclash'
  • Algemeen
  • 2 jul 2018 @ 14:27
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Creatie

Retailmerk TK Maxx bracht afgelopen weekend in samenwerking met Ogilvy zes modellen naar het Amsterdamse water. Doel van de activatie is om meer diversiteit in de festivalmode te creëren.

Tijdens fashionevent Ridiculous Runaway bij café George Marina showden modellen kleurrijke festivallooks van het retailmerk door in een grote opblaasbubbel over het water van de Amstel te paraderen.

De show was een directe aanval op het fenomeen 'outfitclash'. 'Iedere zomer is het de grootste angst van menig Nederlands festivalbezoeker: op een festival rondlopen in een weloverwogen outfit en er vervolgens achter komen dat iemand anders die ochtend voor precies dezelfde look is gegaan', zo laat een woordvoerder weten. Bedoeling is dat voortaan 'niemand er meer hetzelfde bij loopt'.

 

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken