Kees Henniphof is nieuwe CMO Studytube
- Algemeen
- 2 sep 2020 @ 10:00
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 2 sep 2020 @ 10:00
- Sjaak Hoogkamer
Ook tijdens de coronacrisis bleef leerplatform Studytube naar eigen zeggen groeien en inspelen op de veranderende behoeften in het Nederlandse leerlandschap. Om het marketingbeleid daar op af te stemmen, stelt het bedrijf een nieuwe Chief Marketing Officer aan.
Henniphof heeft meer dan vijftien jaar ervaring opgebouwd als marketingdirecteur met expertise op het gebied van Brand Management, Demand Generation en Product Marketing bij onder andere NetApp, ServiceNow en recent Bynder.
Bij Studytube wil Henniphof de marketingstrategie aanpassen aan een wereld die sneller verandert dan ooit tevoren. Nu vele opleiders hun trainingen hebben vertaald naar virtuele klaslokalen, zijn er ongeziene mogelijkheden om bedrijven te laten kennismaken met innovatieve onderwijsvormen zoals de leeromgeving van Studytube.
Mensen willen zich bijscholen en ontwikkelen om zich voor te bereiden op de toekomst
‘Ik kies voor Studytube omdat daar sprake is van een perfecte product-market-fit, een heldere visie op de markt en gezonde groei,’ aldus Henniphof. ‘Het leerplatform van Studytube, dat inmiddels door ruim 200 organisaties is omarmd, vervult een behoefte die echt leeft: de wereld verandert, en mensen willen zich bijscholen en ontwikkelen om zich voor te bereiden op de toekomst. Iedere CEO heeft de ontwikkeling van de eigen workforce hoog op de agenda staan – zowel om mensen te behouden en duurzaam inzetbaar te maken als om nieuw personeel aan te trekken. Maar als je kijkt naar de investering in Learning & Development, dan wordt veel aan het toeval overgelaten.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing