Nieuw nummer Zoë Livay te horen in NS-reclame
- Algemeen
- 11 mrt 2022 @ 08:48
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 11 mrt 2022 @ 08:48
- Michiel van Zaane
‘Leef met de dag want wat morgen komt dat weet ik niet’, zingt zangeres Zoë Livay (22) in haar speciaal voor de NS geschreven nummer Vallen en Opstaan. Het nummer is te horen in de nieuwe NS-commercial, die vanaf 10 maart te zien is.
De commercial vertelt het verhaal van een gepassioneerde danseres die geblesseerd raakt, terwijl ze aan het trainen is voor een belangrijke dansvoorstelling. Ze knokt keihard om weer zo snel mogelijk op het podium te dansen. Met de tv-spot laat NS zien dat reizigers met een NS Flex-abonnement eenvoudig kunnen inspelen op de situatie van dat moment. De commercial sluit dan ook af met de boodschap: ‘Of je nu veel reist, weinig of even helemaal niet, NS Flex beweegt met je mee’.
Zoë Livay
De Rotterdamse zangeres Zoë Livay (22) is hard op weg om de top de bereiken. Vorig jaar tekende ze een contract bij Warner Music en inmiddels heeft ze al meerdere nummers achter haar naam staan, zoals Loslaten en Als ik in M'n Ogen Kijk. Zoë Livay: ‘Het lied gaat over iets moeilijks dat je in je leven meemaakt, maar vervolgens ook over het terugvechten en weer licht aan het einde van de tunnel zien. Eigenlijk past het voor mij ook helemaal in deze tijden van de coronapandemie. Zeker tijdens de lockdown was het een lastige tijd voor iedereen. Maar nu er meer mogelijk is en we allemaal blijven doorzetten, wordt het leven steeds weer een beetje leuker. Het is vallen en opstaan!’
Muziek
De campagne is ontwikkeld door het reclamebureau TBWA\Neboko. Net zoals in de vorige campagnes met Froukje, Ben Forte en Meau, staat muziek centraal. Steffens, directeur Commercie: ‘’NS is er voor iedereen, net als muziek. Met onze campagnes willen we opkomende artiesten een podium bieden door hen de soundtrack van onze reclame te laten maken en hen te laten plaatsnemen achter de stationspiano. Afgelopen twee jaar hebben we natuurlijk veel veranderingen meegemaakt. Persoonlijk, maar ook op professioneel vlak. We zochten naar een artiest die kan raken, iemand waarbij je de impact op je leven echt voelt. Zoë past perfect in dat plaatje’, aldus Steffens.
De commercial is vier weken te zien op tv. De campagne waar de tv-reclame onderdeel van uitmaakt loopt tot 21 april en is ook te horen op de radio en online te zien.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing