Beveiligingsbedrijf Intergarde lanceert nieuwe merkidentiteit

Beveiligingsbedrijf Intergarde lanceert nieuwe merkidentiteit
  • Algemeen
  • 4 jan 2023 @ 08:30
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Beveiligingsbedrijf Intergarde is, met name in Zuidoost-Nederland behoorlijk gegroeid. Bij deze groei hoort een nieuwe visuele uitstraling. Wij zorgen ervoor dat jij je veilig voelt, is de nieuwe belofte waarmee Intergarde de veiligheid van haar klanten centraal stelt.

‘Als allround aanbieder van beveiligingsoplossingen bieden wij voor zowel onze zakelijke als particuliere klanten op alle gebieden oplossingen van beveiliging. Met onze nieuwe merkidentiteit laten we zien dat wij groter en vooruitstrevender zijn dan ooit tevoren’ aldus Joost van den Boorn, directeur van Intergarde BV.

‘We gaan met de tijd mee, werken met vooruitstrevende- en innovatieve beveiligingstechnieken en hebben kansen gegrepen om onze marktpositie nog verder te verstevigen. Vandaar dat onze huisstijl is opgefrist zodat ook visueel duidelijker is wie we zijn en waar we voor staan. De drie cirkels in ons logo staan voor de diverse niveaus van beveiliging. In het midden van de cirkel herken je een slot; het symbool van veiligheid. Maar het is tegelijkertijd ook herkenbaar als poppetje, wat staat voor onze medewerkers die een centrale positie binnen onze onderneming hebben.’

De overgenomen beveiligingsbedrijven Altec Beveiliging, Alarmpoint BV en HRB Beveiligingen gaan voortaan verder onder de naam Intergarde, om in de markt herkenbaar te zijn als één sterke beveiligingspartner. Polygarde, ook 100% onderdeel van Intergarde, blijft voorlopig bekend onder haar eigen label.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken