Vaste klanten KPN krijgen dubbele mobiele data

- Algemeen
- 8 nov 2023 @ 09:19
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 8 nov 2023 @ 09:19
- Michiel van Zaane
KPN wil de loyaliteit van bestaande klanten vergroten door hen dubbele mobiele data te geven. Klanten die internet thuis met mobiel combineren krijgen vanaf november geen 3, 12 of 20 GB meer, maar 6, 24 of 40 GB mobiele data.
‘We willen loyale klanten belonen. En hoe kun je dat beter doen, dan hen nog meer te laten genieten van de uitstekende diensten waar ze dagelijks al gebruik van maken’, zegt Robin Clements, CMO Consumentenmarkt van KPN. ‘Meer data, en dus ook meer data om te delen met de kinderen, zodat iedereen in het huishouden volop kan meegenieten.’
In aanloop naar de strategie-update van KPN hebben bestaande klanten al bericht gekregen dat ze binnenkort ‘meer’ van KPN krijgen. Klanten hoeven niets te doen voor deze upgrade. Zodra de verdubbeling is ingegaan, ontvangen ze hierover een sms. Bestaande klanten die hun diensten uitbreiden met vast of mobiel, en nieuwe klanten die vast en mobiel bij KPN combineren, zullen later deze maand ook van dit extra voordeel profiteren.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [onderzoek] Nederlander verkiest dierentuin boven pretpark
- Kantar voorspelt 10 marketingtrends voor 2024
- Talpa Network en Beekse Bergen creëren ‘Light Safari’
- [onderzoek] Ruime helft Nederlandse bedrijven stelt sales...
- [column] Merken moeten streven naar good growth
- Eindejaarscampagne Artsen zonder Grenzen: schenk een noodpakket
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 26jan 2024
Deadline inschrijven Shopping Awards
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala