[column] Unseen Amsterdam 2021: Fototrend Top 10

[column] Unseen Amsterdam 2021: Fototrend Top 10
  • Algemeen
  • 22 sep 2021 @ 11:01
  • 17879 x gelezen
  • Link
  • Klaus van den Berg
    Klaus van den Berg


    Klaus van den Berg
  • StorytellingTrendsCreatie

Eindelijk weer eens wat goed nieuws, en daar zijn wij allemaal aan toe in Nederland. De fotografiewereld komt weer langzaam in beweging in ons land en daar is het de hoogste tijd voor. De j.l. fotobeurs Unseen in Amsterdam is een strak, gepolijst, overzichtelijk en zakelijk-gedreven evenement, dat onze aandacht verdient.

Unseen kan inspirerend zijn voor professionals in marketing, branding, reclame, PR, communicatie en sponsoring. Omdat consumenten in Nederland tienduizenden communicatiesignalen per dag ontvangen en er wereldwijd miljarden foto’s dagelijks worden gemaakt en gepubliceerd, presenteer ik de 'commerciële fototrend Top 10' van MarketingTribune, met fotografen die vanuit mijn perspectief op de huidige tijdsgeest een aankoop, opdracht of campagne waard zijn. Het selectiecriterium is ‘stopping power’ op de eerste blik. Complimenten voor het Unseen team en hun partners, alle deelnemende galeries en de fotografen die zij vertegenwoordigen in onze hoofdstad. Unseen, blijf dat zien!

Klaus van den Berg
Trend-editor

HIERONDER MIJN TOP 10 SELECTIE UNSEEN 2021

[my column in English]
Unseen Amsterdam 2021: Photo trend Top 10 MarketingTribune

Finally some good news, and we are all ready for it in the Netherlands. The photography world is slowly moving again in our country and it is high time for that. The Unseen photo fair in Amsterdam is a sleek, polished, well-organized and business-driven event that can be inspiring as a good example for professionals in marketing, branding, advertising, PR, communication and sponsorship. Because consumers in the Netherlands receive tens of thousands of communication signals every day and billions of photos are taken and published worldwide on a daily base, we present the commercial photo trend Top 10 of MarketingTribune that, from our perspective on the current Zeitgeist, are worth a purchase, assignment or campaign. Our selection criterion is 'stopping power' at first glance. Congratulations to the Unseen team and their partners, all participating galleries and the photographers they represent in our capital. Unseen, keep on seeing see that!
(KvdB)

 


Richard Westerhuis


August Sander


Denis Dailleux


Inka & Niklas


Thomas Devaux


Jaimy Gail 


Lisa Sartorio


Máté Bartha


Paul Kooiker


Wanda Tuerlinckx


(top 10 selectie: persoonlijke keuze door Klaus van den Berg)
More Unseen info click here

Klaus van den Berg

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken