KLM lanceert eigen affiliate netwerk
- B2b
- 13 mei 2014 @ 10:01
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Affiliate
- 13 mei 2014 @ 10:01
- Redactie B2B
KLM lanceert deze week een eigen affiliate netwerk om online sales via partnerwebsites beter te kunnen faciliteren. Met dit in-house programma zullen partnerwebsites volgens KLM profiteren van een persoonlijke relatie met KLM en meer inzicht in hun resultaten krijgen.
KLM heeft de Performance Horizon Group gekozen als white label provider voor dit affiliate platform. Door het gebruik van hun Exact View technologie maakt KLM de affiliate marketingcampagnes zelf. Daardoor zal KLM naar eigen zeggen de volledige controle hebben over met welke partnerwebsites wordt samengewerkt en via welke partnerwebsites zij gepromoot wordt, aldus de luchtvaartmaatschappij.
‘Het nieuwe in-house platform zorgt ervoor dat we het affiliate kanaal effectiever kunnen beheren en de wereldwijde prestaties beter kunnen monitoren. We zullen onze affiliate marketingactiviteiten voortzetten met een selecte groep partners en door directe samenwerking met deze partners, kunnen we onze resultaten optimaliseren’, zegt Viktor van der Wijk, Director Digital Marketing KLM.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing