Biergroothandel Bier&cO gaat samenwerking aan met Simon Loos

Biergroothandel Bier&cO  gaat samenwerking aan met Simon Loos
  • B2b
  • 8 mei 2014 @ 13:26
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • Tussenhandel

Met ingang van half mei verzorgt Simon Loos uit Wognum de dagelijkse distributie van het Amsterdamse Bier&cO. Naast de bevoorrading van alle horecaexploitaties, drankenhandels, slijterijen en foodretailers, wordt Simon Loos ook verantwoordelijk voor de warehouseactiviteiten van Bier&cO. Bier&cO concentreert zich hiermee op haar kerntaak: de selectie en handel in speciale bieren en andere ambachtelijke dranken uit alle windstreken.

Bier&cO begon begin jaren tachtig in Amsterdam als importeur van Belgische speciaalbieren. Door de jaren heen heeft het bedrijf haar activiteiten uitgebreid van puur handel naar ook de distributie van bier en overige dranken. Inmiddels staat Bier&cO voor een assortiment aan drank en speciaalbieren. Nu gaat Bier&cO naar eigen zeggen terug naar de oorsprong: het selecteren en vermarkten van de mooiste speciale bieren en ambachtelijke dranken uit alle windstreken. Bier&cO heeft als ambitie om een hoogwaardig assortiment met een rijke keuze aan drank en speciaalbier te bieden.

Algemeen directeur Gaius Voûte: ‘Met Simon Loos zijn wij nog beter in staat de beste service, efficiency en continuïteit te blijven bieden. De stap biedt voordelen: we liften mee op de fijnmazige distributiestroom en uiterst professionele logistiek van Simon Loos om zo onze klanten nog beter te bedienen.’
 

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken