Biergroothandel Bier&cO gaat samenwerking aan met Simon Loos
- B2b
- 8 mei 2014 @ 13:26
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Tussenhandel
- 8 mei 2014 @ 13:26
- Redactie B2B
Met ingang van half mei verzorgt Simon Loos uit Wognum de dagelijkse distributie van het Amsterdamse Bier&cO. Naast de bevoorrading van alle horecaexploitaties, drankenhandels, slijterijen en foodretailers, wordt Simon Loos ook verantwoordelijk voor de warehouseactiviteiten van Bier&cO. Bier&cO concentreert zich hiermee op haar kerntaak: de selectie en handel in speciale bieren en andere ambachtelijke dranken uit alle windstreken.
Bier&cO begon begin jaren tachtig in Amsterdam als importeur van Belgische speciaalbieren. Door de jaren heen heeft het bedrijf haar activiteiten uitgebreid van puur handel naar ook de distributie van bier en overige dranken. Inmiddels staat Bier&cO voor een assortiment aan drank en speciaalbieren. Nu gaat Bier&cO naar eigen zeggen terug naar de oorsprong: het selecteren en vermarkten van de mooiste speciale bieren en ambachtelijke dranken uit alle windstreken. Bier&cO heeft als ambitie om een hoogwaardig assortiment met een rijke keuze aan drank en speciaalbier te bieden.
Algemeen directeur Gaius Voûte: ‘Met Simon Loos zijn wij nog beter in staat de beste service, efficiency en continuïteit te blijven bieden. De stap biedt voordelen: we liften mee op de fijnmazige distributiestroom en uiterst professionele logistiek van Simon Loos om zo onze klanten nog beter te bedienen.’
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing