Masterclass: Meer verkopen door een sterk merk

Masterclass: Meer verkopen door een sterk merk
  • B2b
  • 19 sep 2014 @ 11:36
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • Kennissessie

ProSpex start 2 oktober met de eerste van een reeks masterclasses. De eerste masterclass heeft als titel: 'Meer verkopen door een sterk merk'. In deze nieuwe opzet wordt gekozen voor een meer kleinschalige exclusieve setting zodat meer interactie mogelijk is.

Masterclass reeks start met topspreker
Total Identity directeur en merkenbouwer Bob van der Lee trapt op donderdag 2 oktober om 15.00 uur in Amsterdam af met het onderwerp ‘Meer verkopen door een sterk merk.’ De centrale vraag van de avond: 'Hoeveel draagt uw merk bij aan meer omzet en hogere marges?' Een identiteit vertalen in een gewenste breinpositie vergt anno 2014 meer dan een goed idee en scherp middelen-management. Het gaat om accountability en zicht op de meerwaarde die wordt gecreëerd. In de masterclass krijgt u inzicht in de potentie van uw merk.

Total Identity, het communicatie- & reclamebureau dat door de lezers van Management Team in 2013 tot beste bureau van Nederland werd uitgeroepen is al meer dan 50 jaar actief op het gebied van identity & branding. Bob zal samen met zijn collega Jitze Reeder tijdens de ProSpex Masterclass vanuit een helicopter view laten zien hoe de eigen identiteit wordt gedefinieerd op een manier dat alle mensen in een onderneming of organisatie en de partijen waarmee wordt samengewerkt op een uniforme wijze de markt bewerken.

U kunt antwoord verwachten op vragen als:'Hoe koestert u de eigen identiteit in de dialoog met de doelgroep? Hoe bewaakt u het imago in een multi channel omgeving? Hoe voorkomt u wildgroei in uw content marketing?'

Programma donderdag 2 oktober
15.00 - 15.30 uur Inloop/ontvangst
15.30 - 15.50 uur Kick-off - presentatie Bob van der Lee: Brandvalue: Meer omzet en marge door een sterk merk
15.50 - 16.00 uur Vragen en opmerkingen
16.00 - 16.15 uur Kernwaarden bingo!
16.15 - 16.45 uur Micro DeepDive: Wat is de waarde van uw merk?
16.45 - 17.00 uur Wrap-up
17.00 - 19.00 uur Borrel

Aanmelden en procedure
We hebben per Masterclass slechts 40 plaatsen beschikbaar. Aanmelden kan via het online aanmeldformulier.

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken