Masterclass: Meer verkopen door een sterk merk
- B2b
- 19 sep 2014 @ 11:36
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Kennissessie
- 19 sep 2014 @ 11:36
- Redactie B2B
ProSpex start 2 oktober met de eerste van een reeks masterclasses. De eerste masterclass heeft als titel: 'Meer verkopen door een sterk merk'. In deze nieuwe opzet wordt gekozen voor een meer kleinschalige exclusieve setting zodat meer interactie mogelijk is.
Masterclass reeks start met topspreker
Total Identity directeur en merkenbouwer Bob van der Lee trapt op donderdag 2 oktober om 15.00 uur in Amsterdam af met het onderwerp ‘Meer verkopen door een sterk merk.’ De centrale vraag van de avond: 'Hoeveel draagt uw merk bij aan meer omzet en hogere marges?' Een identiteit vertalen in een gewenste breinpositie vergt anno 2014 meer dan een goed idee en scherp middelen-management. Het gaat om accountability en zicht op de meerwaarde die wordt gecreëerd. In de masterclass krijgt u inzicht in de potentie van uw merk.
Total Identity, het communicatie- & reclamebureau dat door de lezers van Management Team in 2013 tot beste bureau van Nederland werd uitgeroepen is al meer dan 50 jaar actief op het gebied van identity & branding. Bob zal samen met zijn collega Jitze Reeder tijdens de ProSpex Masterclass vanuit een helicopter view laten zien hoe de eigen identiteit wordt gedefinieerd op een manier dat alle mensen in een onderneming of organisatie en de partijen waarmee wordt samengewerkt op een uniforme wijze de markt bewerken.
U kunt antwoord verwachten op vragen als:'Hoe koestert u de eigen identiteit in de dialoog met de doelgroep? Hoe bewaakt u het imago in een multi channel omgeving? Hoe voorkomt u wildgroei in uw content marketing?'
Programma donderdag 2 oktober
15.00 - 15.30 uur Inloop/ontvangst
15.30 - 15.50 uur Kick-off - presentatie Bob van der Lee: Brandvalue: Meer omzet en marge door een sterk merk
15.50 - 16.00 uur Vragen en opmerkingen
16.00 - 16.15 uur Kernwaarden bingo!
16.15 - 16.45 uur Micro DeepDive: Wat is de waarde van uw merk?
16.45 - 17.00 uur Wrap-up
17.00 - 19.00 uur Borrel
Aanmelden en procedure
We hebben per Masterclass slechts 40 plaatsen beschikbaar. Aanmelden kan via het online aanmeldformulier.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Merken bouwen is mensenwerk (en veel geduld hebben)
- Michiel Verstraten: LinkedIn Marketing is succesvol recept...
- JIC BRO lanceert buitenreclame bereiksonderzoek ‘BRO Next’
- [column] SXSW2024: waarachtig of waar-achtig?
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe NS-stations
- Column Groeien om te overleven, maar hoe?
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing