Lancering Business Club United succesvol

Lancering Business Club United succesvol
  • B2b
  • 15 dec 2014 @ 08:55
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • Zakelijk

Op 13 december lanceerde MKB Collectieven bij de eredivisiewedstrijd ADO Den Haag - Excelsior het concept Business Club United. Dit initiatief heeft als doel de voordelen van het lidmaatschap van een business club nu ook voor kleinere ondernemers bereikbaar te maken.

Adrienne van Veen, oprichtster van MKB Collectieven: 'Het lidmaatschap van een ‘normale’ business club is voor de meeste ondernemers gewoon veel te duur. En wie heeft er tijd om dan ook nog 17 keer per jaar te moeten gaan? Het lidmaatschap van BC United is ook niet voor één club: we al zijn met een groot aantal clubs in gesprek.' Voor een zeer gering bedrag kunnen ondernemers enkele keren per jaar naar hun ‘eigen club’, maar ze kunnen bijvoorbeeld ook een klant elders in het land uitnodigen voor een evenement bij diens eigen club.

Maarten Fontein, algemeen directeur van ADO Den Haag: 'Een zeer innovatief idee, waar ADO Den Haag blij mee is: de lokale ondernemers zijn van essentieel belang voor ons en wij willen hen graag nog meer bij onze club betrekken.'

Voor deze eerste avond had zich niet alleen het maximale aantal van 170 ondernemers aangemeld, zij wisten ook gezamenlijk 6.500 euro op te halen voor de Jeugdopleiding van ADO Den Haag. 

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken