Hint olie-en gasmeting gaat in zee met Lubbers De Jong
- B2b
- 19 mei 2015 @ 12:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - StrategieZakelijkMarketingcommunicatie
- 19 mei 2015 @ 12:00
- Redactie B2B
Olie & gas meting-specialist Hint uit Hattem gaat samenwerken met pr-bureau Lubbers De Jong. Hint heeft behoefte aan een sterkere internationale marktpositie en meer naamsbekendheid. Lubbers De Jong gaat het bedrijf hierin ondersteunen. Al ruim twintig jaar is Hint actief op het gebied van meting, onderhoud en informatietechnologie voor de olie-, gas- en petrochemische industrie. Het werkt nu aan een positionering als thought leader in de markt.
Hint is in 1992 opgericht door Wouter Last, die nog steeds president van het bedrijf is. Het bedrijf levert onafhankelijk advies en heeft engineering- en softwareoplossingen waarmee asset owners uit de olie- & gaswereld en de petrochemie hun fabrieken en installaties efficiënter kunnen opereren en onderhouden, onder andere door de betrouwbaarheid van fabrieken en installaties te verhogen. Als resultaat kunnen bedrijven meer produceren met minder personeel en wordt de kennis en ervaring van personeel dat er straks niet meer is vertaald in engineering & IT-oplossingen. Ook zorgt Hint ervoor dat de hoeveelheden en kwaliteiten van gassen en vloeistoffen die op plants worden geproduceerd correct worden gemeten, zodat plant owners de dollars ontvangen waar zij recht op hebben. Zo meldt het persbericht.
Vergroten naamsbekendheid
Wouter Last, president van Hint, over de samenwerking: ‘Wij hebben gekozen voor Lubbers De Jong om onze naamsbekendheid in Nederland en daarbuiten te vergroten en mensen kennis te laten maken met onze innovatieve oplossingen en diensten. De wereld van de olie- en gaswinning, procesindustrie en energie kan veel meer bereiken als het optimaal gebruik gaat maken van de automatiseringsoplossingen die er zijn. Het wordt nu tijd om deze visie breed uit te dragen.’
Visie delen
Peter Keijzer, directeur van Lubbers De Jong: ‘Hint is een Nederlands bedrijf met successen over de hele wereld. Het heeft een heldere kijk op de toekomst van de olie-, gas- en chemie-wereld en de rol die slimme technologie hierin gaat spelen. Deze visie is het waard om gedeeld te worden. Hier helpen wij Hint graag bij. De samenwerking past binnen de ambitie van Lubbers De Jong om te groeien in verschillende sectoren waar technologie en steeds crucialere rol speelt, zoals architectuur & design, consumentenelektronica, energie, FinTech, IT-hardware, IT-software, marketing en telecom.’
Hint is wereldwijd actief met een sterke focus op Europa, het Midden-Oosten en de Verenigde Staten.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing