Shell, Unilever en Pathé Thuis starten unieke samenwerking

Shell, Unilever en Pathé Thuis starten unieke samenwerking
  • B2b
  • 3 jul 2015 @ 08:17
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • Video

De Zomerweken bij Shell zijn van start gegaan; een unieke samenwerking waar gasten bij aankoop van een Unilever zomerproduct een nieuwe film bij Pathé Thuis ontvangen. Deze promotie vindt plaats bij ruim 450 Nederlandse Shell vestigingen. Dit maakt deze campagne de grootste video-on-demand promotie. Shell gasten ontvangen nu bij aankoop van 2 Lipton Ice Tea, Ola ijsjes en/of broodjes een bioscoopfilm voor thuis. De gratis filmvoucher geeft recht op 1 van de 50 nieuwe online films zoals The Imitation Game, Homies, Infiltrant, Two Night Stand en Wiplala. De Shell Zomercampagne loopt tot en met 1 september a.s.

‘We hebben een campagne uitgewerkt die traffic bij Shell zal stimuleren en bij zal dragen aan de sales doelstellingen van Unilever. De gasten van Shell zijn bij Pathé Thuis aan het goede adres voor het online streamen van de laatste bioscoop hits. Deze campagne zal de totale Nederlandse video on-demand markt weer een extra impuls geven’, aldus Thomas van de Weerd, managing director bij Pathé Thuis.

Verfrissende stop
‘In samenwerking met Unilever en Pathé Thuis hebben we een aansprekende zomerpromotie ontwikkeld: koop iets lekkers voor onderweg en geniet van een gratis film voor thuis. Door de focus op ijsjes, Lipton Ice Tea en broodjes te leggen, bieden we onze gasten een verfrissende stop tijdens de warme zomerdagen. Na deze stop hopen we dat onze gasten wat energieker hun reis zullen vervolgen. Welkom bij Shell’, zegt Suzanne Martens, fuels brand manager bij Shell. Zo meldt het persbericht.

Tailor made activatie
Danny van der Linden, sales manager bij Unilever : ‘De zomer is in volle gang en daar horen de merken OLA en Lipton Ice Tea natuurlijk bij! In de zomermaanden zijn deze merken zeer relevant en is dit een mooi moment om de consument met onze merken in aanraking te laten komen. Vanuit Unilever zijn wij dan ook enorm blij dat we in juli en augustus in samenwerking met Shell en Pathé Thuis een tailor made activatie hebben opgezet. Wij verwachten middels deze actie en het aansprekende premiaat een zeer brede doelgroep te kunnen bereiken.’

Sinds de opkomst van video on-demand richt Pathé Thuis zich exclusief op het aanbieden van nieuwe films uit de bioscoop thuis. Pathé Thuis is voor iedereen via internet beschikbaar en kijk je op PC/laptop, Tablet, Smart TV van o.a. Samsung, LG, Sony en Philips of Game Console van XBOX en PlayStation: 95 procent van de gebruikers waardeert Pathé Thuis met een 8 of hoger.
 

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken