EMTE, V&D, Sanoma en KPN genomineerd voor Customer Data Award
- B2b
- 10 sep 2015 @ 13:57
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Big dataAwardsMarketingConsumenten
- 10 sep 2015 @ 13:57
- Redactie B2B
De vakjury nomineert EMTE Supermarkten, V&D, Sanoma en KPN voor de DDMA Customer Data Award. De jury toetst de cases op basis van analyse en segmentatie, datakwaliteit, data governance en data-integratie. ‘De genomineerde cases laten op een overtuigende manier zien dat er een klantdialoog wordt aangegaan op basis van klantinzichten’, aldus juryvoorzitter Kees Groenewoud (Cmotions). De award wordt uitgereikt op dinsdagavond 17 november tijdens de award avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag.
Gisteren vond op het DDMA kantoor de jurydag voor de Customer Data Award plaats. De ingediende cases werden deze dag gepresenteerd aan de vakjury. Volgens Groenewoud is het niveau van de cases hoog: ‘De cases laten zien dat er aan marktbewerking wordt gedaan op een vernieuwende manier die de klant als vertrekpunt neemt. Bij het kiezen van een winnende case is het van belang dat het succes wordt benadrukt met een positief ROI’.
Data driven marketing
Bij de Customer Data Award staat data centraal, dat is iets waar de marketeer niet meer omheen kan. ‘Al enkele jaren zien wij een stijgende lijn als het gaat om de professionaliteit waarmee data wordt toegepast in de klantdialoog. De winnende case moet zich bewijzen door hier een steile curve in te laten zien’, aldus Groenewoud.
DDMA Data Dag
De genomineerden presenteren hun cases op het podium van Pakhuis de Zwijger in Amsterdam tijdens de DDMA Data Dag op 18 november. Op deze dag zijn er ook presentaties, parallelsessies en keynotes van Transavia en Blinklane Consulting. Kortom: Voor 18 november zijn marketeers uitgenodigd in Pakhuis de Zwijger. De dag zal volledig in het teken staat van organisaties en cases die een voorsprong nemen op de concurrentie door innovatief en slim gebruik van klantdata.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
- EMTE Supermarkten
- jury
- DDMA Customer Data Award
- Sanoma
- Pakhuis de Zwijger
- nominaties
- 18 november
- V&D
- KPN
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing