CEX Sells: tweede plaats bij Pim Marketing Literatuurprijs
- B2b
- 3 dec 2015 @ 14:17
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - SalesPrint
- 3 dec 2015 @ 14:17
- Redactie B2B
Auteurs Deborah Wietzes en Beate van Dongen hebben de 2e plaats bereikt bij de verkiezing van de Pim Marketing Literatuurprijs 2015. Hun boek CEX Sells kreeg een eervolle vermelding van juryvoorzitter Hans Molenaar. CEX Sells is het inspiratieboek voor bedrijven die onderscheidende klantreizen willen neerzetten, om zo hun bedrijfsdoelstelling te realiseren. Ook de 3e plaats is voor een boek van Van Duuren Management: When digital becomes human van Steven van Belleghem.
Customer EXperience (CEX) is hot! Nu het voor bedrijven steeds moeilijker wordt om zich op basis van producten te onderscheiden, moeten ze juist in hun dienstverlening het verschil zien te maken. Veel bedrijven proberen dit, maar slagen er uiteindelijk niet in. Ze weten in theorie hoe ze stap voor stap tot een goede klantbeleving komen, maar missen concrete handvatten om het ook echt in praktijk te brengen.
Klantbeleving
Van Dongen en Deborah Wietzes behandelen de verschillende ingrediënten van een goede klantbeleving. Ze laten zien hoe nationale en internationale voorlopers hun klantbeleving hebben weten te optimaliseren, en wat andere bedrijven daarvan kunnen leren. Het dus is vanuit VODW verantwoordelijk voor het kennisgebied Customer experience. Samen zijn zij betrokken geweest bij het vormgeven van meer dan vijfhonderd klantreizen in binnen- en buitenland. Zij delen regelmatig hun visie en ervaringen tijdens seminars en op business schools.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing