CEX Sells: tweede plaats bij Pim Marketing Literatuurprijs

CEX Sells: tweede plaats bij Pim Marketing Literatuurprijs
  • B2b
  • 3 dec 2015 @ 14:17
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • SalesPrint

Auteurs Deborah Wietzes en Beate van Dongen hebben de 2e plaats bereikt bij de verkiezing van de Pim Marketing Literatuurprijs 2015. Hun boek CEX Sells kreeg een eervolle vermelding van juryvoorzitter Hans Molenaar. CEX Sells is het inspiratieboek voor bedrijven die onderscheidende klantreizen willen neerzetten, om zo hun bedrijfsdoelstelling te realiseren. Ook de 3e plaats is voor een boek van Van Duuren Management: When digital becomes human van Steven van Belleghem.

Customer EXperience (CEX) is hot! Nu het voor bedrijven steeds moeilijker wordt om zich op basis van producten te onderscheiden, moeten ze juist in hun dienstverlening het verschil zien te maken. Veel bedrijven proberen dit, maar slagen er uiteindelijk niet in. Ze weten in theorie hoe ze stap voor stap tot een goede klantbeleving komen, maar missen concrete handvatten om het ook echt in praktijk te brengen.

Klantbeleving
Van Dongen en Deborah Wietzes behandelen de verschillende ingrediënten van een goede klantbeleving. Ze laten zien hoe nationale en internationale voorlopers hun klantbeleving hebben weten te optimaliseren, en wat andere bedrijven daarvan kunnen leren. Het dus is vanuit VODW verantwoordelijk voor het kennisgebied Customer experience. Samen zijn zij betrokken geweest bij het vormgeven van meer dan vijfhonderd klantreizen in binnen- en buitenland. Zij delen regelmatig hun visie en ervaringen tijdens seminars en op business schools.

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken