AFAS Software wint B2B Marketing Award 2016

AFAS Software wint B2B Marketing Award 2016
  • B2b
  • 17 mrt 2016 @ 17:55
  • 12363 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Awards

AFAS Software is de winnaar geworden van de B2B Marketing Award 2016. De softwareontwikkelaar liet de ABN Amro Bank en Rabobank achter zich met ‘De Accountancyscan’. De jury besloot - op basis van de ingezonden case – en het publiek op basis van de pitch die AFAS ’s middags kort presenteerde dat het de sterkste case had gebouwd.

Afas heeft zichzelf volgens de jury uitgedaagd om eerder in het aankoopproces met potentiële klanten in aanraking te komen. Zo heeft het ‘bovenop de bestaande marketingmachine een modern en schaalbaar online marketingplatform met focuscontent om de doelgroepen eerder te engagen.’ Juryvoorzitter Meint Kuiper had ook een kritische noot en stelde dat de presentatie van AFAS Software, deze werd verricht door marketingmanager Sander Seton, meer to the point had gekund.

Toch wist Seton te overtuigen, daarmee zijn twee bankconcurrenten achterlatend. ABN Amro Lease en de Rabobank met ‘IkGaStarten’ slaagden er tegelijkertijd ook in om hun case goed over het voetlicht te brengen. Zo werd een goed bezochte dag (ruim 200 bezoekers, red.) in stijl afgesloten.

 

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken