Ondernemersplatform nlgroeit start campagne
- B2b
- 6 apr 2016 @ 09:14
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - CampagnesZakelijk
- 6 apr 2016 @ 09:14
- Redactie B2B
Het begin dit jaar door Koningin Máxim gelanceerde ondernemersplatform nlgroeit, dat tot doel heeft ondernemers te ondersteunen in hun groeifase, is gestart met een introductiecampagne. Bij de introductie waren zo’n 400 topondernemers aanwezig, evenals Mark Rutte. In de campagne nemen succesvolle groeiondernemers andere ondernemers op hun schouders. Dit alles onder het thema: nlgroeit maakt ondernemers groter.
Nlgroeit is een initiatief van het Ministerie van Economische Zaken en wordt uitgevoerd door de Kamer van Koophandel en NLevator.
Mentoren
De campagne symboliseert een belangrijk unicum van nlgroeit: succesvolle ervaren ondernemers die zich als mentor beschikbaar stellen voor andere ondernemers met groeiambitie. Aan deze campagne, die wordt gevoerd op radio, online en in print is meegewerkt door topondernemers als Harold Goddijn van TomTom, Pieter Zwart van Coolblue en Heleen Dura van Oord van de DQ&A Group.
Credits:
Opdrachtgevers nlgroeit: Leon Hoek, Danny Plugge, Kees de Jong
Art direction: Jeroen van Zwam
Copy: Sikko Gerkema
Strategie/account: Gertjan Hafkamp
Project management: Gonneke van Zutphen
Fotografie: Ernst Yperlaan
Beeldbewerking: Paul Roberts
Geluid: Studio De Keuken
Media: Robbie Grul (Carat)
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Merken bouwen is mensenwerk (en veel geduld hebben)
- Michiel Verstraten: LinkedIn Marketing is succesvol recept...
- JIC BRO lanceert buitenreclame bereiksonderzoek ‘BRO Next’
- [column] SXSW2024: waarachtig of waar-achtig?
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe NS-stations
- [column] Groeien om te overleven, maar hoe?
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing