PostNL neemt Yourzine en Searchresult over
- B2b
- 4 okt 2016 @ 10:52
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - MarketingZakelijk
- 4 okt 2016 @ 10:52
- Redactie B2B
PostNL neemt de online marketingbureaus Yourzine en Searchresult over. Samen met PostNL-onderdelen Cendris Inzicht & Campagnes (I&C) en Marvia gaan zij vanaf 1 januari 2017 een nieuw bedrijf vormen. Deze overname past in de strategie van PostNL om toegevoegde waarde aan klanten te bieden op het vakgebied van data-gedreven online marketing.
Directeuren Gert-Jan Delcliseur (Searchresult) en Michiel van Riemsdijk (Yourzine) nemen actief deel in de nieuwe onderneming.
Nieuw bedrijf
Het nieuwe bedrijf wordt een samenstelling van de vier bedrijven. PostNL is op die manier beter in staat om klanten onder andere te helpen bij het gericht identificeren van nieuwe klanten, deze te behouden en meer waarde uit het klantcontact te halen. De combinatie van kennis, technologie, unieke data en de beste mensen in het vakgebied maakt dat mogelijk. Zoals het verhogen van het rendement op online adverteren, geïntegreerde e-mail, social media en direct mail campagnes en loyalty programma’s. Gert-Jan Delcliseur en Michiel van Riemsdijk, de huidige directeuren van respectievelijk Searchresult en Yourzine vormen, samen met Menno Worst van PostNL, de directie van het nieuwe bedrijf.
Bundelen van krachten
Door de krachten van de bedrijven te bundelen heeft PostNL alle marketingdisciplines in huis: van strategieontwikkeling, datamanagement, campagnemanagement tot en met verantwoording van de behaalde doelen. Met een effectieve inzet van verschillende kanalen. Het nieuw te vormen bedrijf start met zo’n 250 grote klanten in de sectoren Retail, Automotive, Media, Telecommunicatie, Finance, Energie & Utilities, Leisure en Uitgeverijen. Daarnaast heeft het bedrijf de ambitie om nog meer klanten in het midden- en kleinbedrijf aan
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing