B2b bureau Youwe opent kantoor in hartje Londen
- B2b
- 9 nov 2016 @ 10:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkE-commerce
- 9 nov 2016 @ 10:00
- Redactie B2B
Full service internetbureau Youwe opent deze maand een tweede kantoor in het buitenland, deze keer in het centrum van Londen. Met de komst van het nieuwe kantoor versterkt Youwe haar positie als b2b speler in de Europese markt. ‘De afgelopen jaren is het aantal opdrachtgevers in de UK gegroeid’, aldus Rob Wiek, CEO van Youwe.
Youwe is gespecialiseeerd op het gebied van B2B eCommerce. Wiek: ‘We merken dat dit aantrekkingskracht op de UK heeft. De nieuwe vestiging in Londen is dan ook een logische stap om vast te houden aan onze klantgerichte benadering.’ Het internetbureau opent het nieuwe kantoor in Londen in navolging van Rotterdam (HQ), Amsterdam, Groningen en Kiev.
Europese ambities
Youwe wil Europees koploper worden in b2b eCommerce. Een ambitie die volgens Wiek zeker haalbaar is. ‘We zijn een internetbureau die met een integrale aanpak de status quo doorbreekt. ‘Stay ahead, go beyond’ luidt niet voor niets onze pay-off. We stoppen niet bij het bouwen van webshops. Als partner van toonaangevende ondernemingen levert Youwe rijke klantbelevingen die onze opdrachtgevers verzekert van online voorsprong in eBusiness.’
Dream big, grow smart
Inmiddels vijf vestigingen dus, en de internationale ambities reiken mijlenver. De snelle groei van Youwe is ook het Financieel Dagblad niet onopgemerkt gebleven: Youwe zit op dit moment voor het tweede jaar op een rij in de race voor de FD Gazelle award vanwege een bovengemiddelde groei (min. 20% in drie jaar). Wiek tot slot: ‘En daar blijft het niet bij: Youwe sleepte vorige maand nog een nominatie voor ‘Best digital agency 2016’ van Computable in de wacht.’
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Merken bouwen is mensenwerk (en veel geduld hebben)
- Michiel Verstraten: LinkedIn Marketing is succesvol recept...
- JIC BRO lanceert buitenreclame bereiksonderzoek ‘BRO Next’
- [column] SXSW2024: waarachtig of waar-achtig?
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe NS-stations
- Column Groeien om te overleven, maar hoe?
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing